מבזקים

גלנט: ״כעת אנחנו מכסחים את הדשא, יגיע הרגע שנעקור את השורשים״

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (רביעי) לצפון השומרון, שם קיים הערכת מצב במפקדת חטמ״ר מנשה יחד עם מפקד פיקוד המרכז האלוף אבי בלוט, מפקד אוגדת איו״ש תת-אלוף יקי דולף, ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון דרור שלום ומפקדי החטיבות המרחביות בגזרה.

בהמשך, השר גלנט הגיע למפקדה הקדמית של חטיבת כפיר וקיבל סקירה ממפקד החטיבה אלוף משנה יניב בארוט על פעילות החטיבה במבצע ״מחנות קיץ״ לאיתור והשמדת אמצעי לחימה, סיכול מחבלים ופירוק התארגנויות הטרור ברחבי צפון השומרון.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת המצב: "ההתעוררות של הטרור באיו"ש זה נושא שאנחנו צריכים להיות ממוקדים ומפוקסים עליו בכל רגע. התהליך הוא התקפה לצורך מניעת טרור – זה הסיפור העיקרי. ולמעשה אנחנו מכסחים את הדשא, יגיע גם הרגע שאנחנו נוציא את השורשים, את זה חייבים לעשות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״ההתעוררות שמגיעה במכוניות תופת עם מטענים וההמשך של זה בירי בכל מקום, זה דברים שצריך לשים להם סוף. התארגנויות טרור האלה שקוראות לעצמן בכל מיני שמות, בנור א-שמס, או בטולכרם, או בפארעה או בג'נין, זה דברים שצריך למחוק אותם, כל מחבל כזה לחסל אותו, אם הוא נכנע לעצור אותו. אין דבר אחר, תפעילו את כל הכוחות, את כל מי שצריך, בכל העוצמה״, הוסיף.

לסיום אמר: ״אני שיחררתי את הנושא של תקיפות מהאוויר – אנו מבצעים מאמצים לתקיפה מהאוויר בכל מקום שצריך, על מנת למנוע סיכון של חיילים איפה שלא חייבים לעשות את זה״.

יואב גלנט - צפון השומרון
צילום: שחר יורמן
יואב גלנט - צפון השומרון
צילום: שחר יורמן
יואב גלנט - צפון השומרון
צילום: שחר יורמן
יואב גלנט - צפון השומרון
צילום: שחר יורמן
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button