מבזקיםפוליטי / מדיני

ארגון חוננו: "השב"כ מנצל את סמכויותיו כדי לפגוע בזכויות קטינים"

ארגון חוננו דיווח היום (חמישי) כי איסור המפגש עם עורך דין לשני מתיישבים קטינים שנעצרו בתחילת השבוע על ידי ימ"ר יהודה ושומרון והשב"כ הוארך בשלושה ימים נוספים. המתיישבים, שנעצרו בעקבות חקירה שנערכת על ידי השב"כ, לא קיבלו גישה לייעוץ משפטי במשך שבוע מאז המעצר. עורכי הדין מארגון חוננו, דניאל שימשילשווילי, משה פולסקי ואסף גונן, הגישו ערר דחוף לבית המשפט על האיסור להיפגש עם עורך דין, וטוענים כי השב"כ מנצל את סמכויותיו לפגוע בזכויות המתיישבים הקטינים.

עו"ד שימשילשווילי מסר: "הגשנו ערר דחוף על האיסור הנבזי למניעת המפגש. אנו מקווים כי הערר יתקבל ונוכל לפגוש את הלקוחות שלנו ולהבין מה עברו במרתפי אבות הקונספציה ולהביא לשחרורם בהקדם. אני קורא לגורמי הביטחון לנקוט באמצעי זה רק כלפי מחבלים ולא כלפי מתיישבים. אנו נגיע עד בית המשפט העליון ע"מ להגן על זכויותיהם של מרשינו".

עו"ד פולסקי אמר: "בשבוע בו נרצחו שלושה שוטרים ממארב ירי מתוכנן, בשבוע בו אך בנס לא התפוצצו שתי מכוניות תופת בסמוך לישובים יהודים, במקום לקדש מלחמה בטרור שמרים ראש, בשירות הביטחון הכללי מנצלים את הסמכויות שהוענקו להם בחוק לשם מלחמה בטרור – לפגיעה בזכויות מתיישבים קטינים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורכי הדין הבהירו כי הם ימשיכו לפעול ולהגיע לבית המשפט העליון כדי להבטיח את זכויותיהם של מרשיהם.

מכתב ערר - ארגון חוננו
צילום: דוברות ארגון חוננו

Back to top button