מבזקיםמשפטי/פלילי

ירושלים: שב"ח חמוש בסכין ומספריים נעצר וטען כי הגיע לעיר לטיול

שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש (רביעי) חשוד פלסטיני תושב שכם, כשהוא חמוש בכלי תקיפה ובאמתחתו רכוש החשוד כגנוב. מעצר החשוד התרחש בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בלילה ממאבטח ערני על אדם חשוד הנמצא בסמוך למסוף האוטובוסים בשכונת תלפיות שבדרום העיר ירושלים, למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה ממרחב ציון של המשטרה.

בסריקות שערכו השוטרים, אותר החשוד שבתחקור ראשוני מסר עדות שקר לפיה הוא מתגורר בתל אביב וכי הגיע לירושלים על מנת לטייל, אולם בדיקתו במסוף המשטרתי העלתה, כי מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב שכם בשנות ה-50 לחייו. בעקבות כך, הועבר החשוד לחקירה בתחנת המשטרה.

בחיפוש שנערך על גופו של החשוד, איתרו השוטרים כלי תקיפה- סכין מטבח ומספריים, 2 כדורי תחמושת, כסף זר ושקית שהכילה תכשיטים החשודים כרכוש גנוב. בעת מעצרו, התנגד החשוד וניסה לתקוף את השוטרים באלימות. בסיום חקירתו בחשד לעבירות החזקת סכין שלא כדין, כניסה לישראל שלא כחוק (שב"ח), החזקת תחמושת ועוד, החשוד נכלא. הבוקר, הוא יובא בפני בימ"ש לדיון בעניינו, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: "מקרה זה הלילה, הדגיש את חשיבות שמירת ערנותו של הציבור בימים אלו ובכלל, ודיווח מיידי למשטרה על אודות אנשים וחפצים חשודים שיטופלו במהירות ובמקצועיות על ידי כוחות המשטרה".

כלי תקיפה - מעצר שב"ח
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button