מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצר חשוד בגניבת רכב בירושלים לאחר מרדף: כתב אישום הוגש

שוטרי מחוז ירושלים ממשיכים את פעילותם הנחושה לשמירת ביטחונו ורכושו של הציבור, תוך דגש לסיכול עבירות רכוש ומעצרם של מעורבים בכך, חקירתם המקצועית ומיצוי הדין עמם בהגשת כתבי אישום על ידי התביעה המשטרתית. כך גם ארע בתאריך 27.8 בשעות הבוקר באזור צפון העיר ירושלים.

מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש היום, עולה כי באותה העת, התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים מחברת "איתוראן", על רכב שנגנב מאזור שכונת הגבעה הצרפתית. שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב במחוז ירושלים בפעולות נמרצות לאיתור הרכב.

כשהבחין הנאשם שנהג ברכב הגנוב בחסימת הדרך שביצעו השוטרים, החל בנסיעה פרועה לכיוון מעלה אדומים, עד שבשלב מסוים, עצר ונטש את הרכב שנגנב. לאחר מכן, החל הנאשם בבריחה רגלית לכיוון שטח מיוער וכל זאת בזמן שהשוטרים דולקים בעקבותיו. במהלך מנוסתו, ניסה לקפוץ לוואדי במטרה לחמוק מהשוטרים אך שם נפל, נחבל קלות ומיד נעצר על ידי כוחות המשטרה ומג"ב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלם במרחב קדם ומעצרו הוארך. בימים אלו הושלמו פעולות החקירה בעניינו וגובשה תשתית ראייתית. היום (חמישי) הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח, ועוד. לצד כתב אישום זה, ביקשה התביעה המשטרתית מבית משפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

מעצר חשוד - ירושלים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button