מבזקיםפוליטי / מדיני

רה״מ בועדת תקציב הביטחון: ״מסקנותיכם מהחשובות בתולדות המדינה״

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (רביעי) עם חברי הוועדה לבחינת תקציב הביטחון ובניין הכוח, בראשות תא"ל (מיל') פרופ' יעקב נגל, בלשכת רה"מ בירושלים. ראש הממשלה קיבל סקירה ראשונית על עבודת הוועדה, שנמצאת בסיום שלב איסוף המידע והנתונים ולקראת שלב העיבוד וגיבוש ההמלצות.

הוועדה נפגשה עם מרבית הגורמים הרלוונטיים במערכת הביטחון (משרד הביטחון וצה"ל) ובמערכת הכלכלית (משרד האוצר ובנק ישראל) ותשלים בקרוב את שאר פגישותיה. הוועדה גם פרסמה פניה לציבור, על מנת שכל מי שחפץ להעביר לה המלצות יוכל לעשות זאת, וקיבלה פניות רבות.

נתניהו סקר את תמצית האתגרים הביטחוניים העומדים בפני מדינת ישראל שנמצאת תחת איום רב זירתי והציג את הדירקטיבות המרכזיות שהוא רואה לכיווני המאמצים הלאומיים של מדינת ישראל בהיבטי ביטחון וכלכלה לעשור הבא ובמיוחד לשנים הקרובות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה הדגיש שעבודת הוועדה והמסקנות עליהן תמליץ הינן מהחשובות בתולדות המדינה, לאור ההחלטות הקריטיות שנדרש לקבל, שישפיעו על הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויכולתה לעמוד באתגרים האדירים העומדים בפנינו. כמו כן, ראש הממשלה הודה לחברי הוועדה על העבודה המאומצת, הביע את אמונו במקצועיותה והדגיש את החשיבות לעמידה בלוחות הזמנים שנקבעו.

הוועדה לבחינת תקציב הביטחון ובניין הכוח - לשכת רה״מ - ביבי נתניהו
צילום: חיים צח /לע"מ

Back to top button