מבזקיםמשפטי/פלילי

האלימות במגזר הערבי: שוטרים פשטו על מסגד בו הסתתרו חמושים בערערה

בעקבות אירוע ירי שהתקבל אתמול (שישי) ביישוב ערערה בנגב במסגרת סכסוך דמים בין שני פלגים ביישוב, פשטו במהלך השבת שוטרי תחנת ערוער, חטיבת סה"ר ולוחמי משמר הגבול על מספר מוקדים ביישוב, ביניהם על מסגד שעל פי החשד הסתתרו בו חמושים ולעברו אף בוצע ירי. שוטרי מחוז הדרום ולוחמי מג"ב ביצעו חיפושים ומעצרים בשישה מוקדים, חמישה בתים ומסגד במהלכם עיכבו ועצרו חמישה חשודים, ביניהם ראש מועצה לשעבר.

שניים מהחשודים נחקרו בתחנת ערוער של מרחב נגב במחוז הדרומי והורחקו ל-15 ימים מהיישוב, חשוד נוסף, אחראי התחזוקה של המסגד נעצר בחשד לשיבוש ראיות ועוד שני חשודים בביצוע ירי יובאו היום לדיון בדבר הארכת מעצרם. החקירה באירועי האלימות נמשכת.

פעילות זאת מצטרפת לפעילויות התקפיות נוספות שביצעו שוטרי תחנת ערוער בשבועיים האחרונים במהלכן עצרו עשרות חשודים בירי, הצתות וקטטות ביניהם מספר חשודים שנתפסו על חם עם נשקים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר: "משבח את ממ"ז דרום ניצב אמיר כהן ואת שוטרי תחנת ערוער יחד עם כוחות מג"ב וסה"ר שפעלו בנחישות ובמהירות בתוך היישוב ערערה בנגב, פשטו על ביתם של שני ראשי משפחות הפשע ועצרו את שני המנהיגים המובילים בסכסוך שהוביל לירי באמצע היום מתחת למסגד ביישוב. הנגב לא שטח הפקר. אפס סובלנות!"

פשיטה בערערה - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה
פשיטה בערערה - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה
פשיטה בערערה - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה
פשיטה בערערה - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button