מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב סילוואן שתקף את אימו ואיים לשחוט את אחותו

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים הוזעקו לפני כשבוע לבית בשכונת סילוואן במזרח ירושלים, בעקבות דיווח למוקד המשטרה על הנאשם שאיים ותקף את אימו ואחותו הקטנה. כתוצאה ממעשי האלימות של הנאשם, השתיים נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים. כוחות המשטרה מתחנת שלם ולוחמי מג"ב ירושלים שהגיעו למקום המקרה, איתרו את הנאשם בבית המשפחה והוא נעצר.

הנאשם הועבר לחקירה בתחנת שלם ומחקירתו עלה, כי במהלך ויכוח שהתגלע בין בנות המשפחה, הנאשם תקף את השתיים תוך שאחז שבר זכוכית, ניגש לאחותו הקטנה ואיים כי ישחט אותה, יקטע את ראשה, יביא סכין ואקדח וירצח אותה וכל זאת, תוך שהוא סוטר לה ומכה אותה בכל חלקי גופה ואף גרם לשבר באפה.

בשלב מסוים, התגוננה מפניו האחות הצעירה באמצעות מאוורר אותו הפעילה, אך הנאשם הצליח להיכנס לחדרה דרך חלון הבית, כשסכין בידו. בזכות תושייה בה נקטה באמצעות אותו מאוורר, נשמטה הסכין מידו בטרם עשה בה שימוש. בנוסף, תקף הנאשם את אימו, שחצצה בין השניים וניסתה להגן על בתה, תוך שהנאשם דחף וחנק אותה, וגרם במעשיו האלימים לשבר בידה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של הנאשם הוארך בבית המשפט מאז מעצרו ובמהלך סוף השבוע, עם סיום פעולות החקירה תוך שגובשה תשתית ראייתית למעשיו האלימים כלפי בנות משפחתו, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מעצר - עצור - אזיקים - חשוד
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button