מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח במסגד בטמרה – רוצץ את ראש הקורבן באמצעות מעמד של ספר קוראן

ב-6 ביולי התקבל דיווח במשטרת ישראל על גופת אדם שאותרה בתוך מסגד בעיר טמרה. עם הגעת שוטרי המחוז הצפוני לזירה, זיהו כי ראשו של המנוח סמיח אבו סלימאן, בן 49 מלוד, רוצץ ונפגע קשות בעזרת מעמד לספר קוראן עשוי ברזל שאותר מוטל בסמוך לגופה.

בתום הערכת מצב בזירת האירוע, הוטלה חקירת האירוע על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז הצפוני, כאשר מיד עם תחילת החקירה התברר שהרוצח לקח עימו את מכשיר ה-DVR שנמצא בתוך המסגד, לפני שנמלט מהמקום במטרה לשבש את החקירה ולהעלים ראיות.

בתום הורדת צילומי מצלמות אבטחה מעשרות מוקדים ברחובות הסובבים את המסגד, הצליחו החוקרים לזהות רכב שלקח את הנאשם ברצח טרמפ מרחוב סמוך לזירת הרצח. עוד באותו היום, בשעות הצהריים, ולאחר הפעלת אמצעים שונים, הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם ברצח, בן 31 תושב טמרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאורך כל החקירה החשוד הכחיש את מעורבתו באירוע ולמרות עובדה זו וכן העלמת מכשיר ההקלטה מזירת הרצח, הצליחו חוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית של המחוז הצפוני לאסוף די ראיות שקשרו את הנאשם לאירוע הרצח. הבוקר, עם סיום שלב החקירה, תגיש פרקליטות מחוז צפון באמצעות עורכי הדין אבי פסטרנק ובאסל סעדי את כתב האישום לבית משפט המחוזי בחיפה.

זירת רצח - מסגד - תמרה
צילום: דוברות המשטרה
זירת רצח - מסגד - תמרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button