מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: הרוצחים אינם מבחינים בינינו, הם רוצים לרצוח את כולנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון): ״זה יום קשה. מחבל נתעב רצח בדם קר שלושה מאזרחינו בגשר אלנבי. אני שולח בשם הממשלה ובשמי תנחומים למשפחות הנרצחים. אנחנו מוקפים באידיאולוגיה רצחנית שמובלת על ידי ציר הרשע של איראן. בימים האחרונים מחבלים נתעבים רצחו שישה מחטופינו בדם קר ושלושה משוטרי משטרת ישראל."

נתניהו ציין: "הרוצחים אינם מבחינים בינינו, הם רוצים לרצוח את כולנו, עד האחרון; ימין ושמאל, חילונים ודתיים, יהודים ולא יהודים. מה שמונע את השמדת עמנו כבימים עברו הוא עוצמתה של מדינת ישראל וכוחו של צבא ההגנה לישראל. רוח הגבורה של החיילים והחיילות, השוטרים והשוטרות, אנשי ונשות כוחות הביטחון שלנו, ההקרבה העילאית של נופלינו הגיבורים וכוח העמידה של עמנו – זה כל ההבדל."

"כשאנחנו עומדים יחד – אויבינו אינם יכולים לנו, ולכן היעד המרכזי שלהם הוא לפלג אותנו, לזרוע פירוד בתוכנו. בסוף השבוע האחרון פרסם העיתון הגרמני 'בילד', מסמך רשמי של החמאס שחושף את תוכנית הפעולה שלו: לזרוע פירוד בתוכנו, להפעיל לוחמה פסיכולוגית על משפחות החטופים, להפעיל לחץ פוליטי פנימי וחיצוני על ממשלת ישראל, לקרוע אותנו מבפנים ולהמשיך במלחמה עד להודעה חדשה, עד תבוסת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתניהו הוסיף: "רובם המוחלט של אזרחי ישראל אינם נופלים למלכודת הזאת של החמאס. הם יודעים שאנחנו מחויבים בכל מאודנו להשיג את מטרות המלחמה – לחסל את החמאס, להחזיר את כל חטופינו, להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל ולהשיב בבטחה את תושבינו בצפון ובדרום לבתיהם. נעמוד יחד, נחזיק יחד בחבל דוד, ובעזרת השם ננצח. ועוד מילה אחת, יש השואלים – 'הלנצח תאכל חרב?' – במזרח התיכון בלי חרב אין נצח״.

צילום: נועם מטרי / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

Back to top button