חדשות הארץמבזקים

נוסטלגי: כוכבי צ'רלי וחצי חוגגים 50 שנה לסרט בערב קולנוע חגיגי

לרגל 50 שנה לצאתו של סרט הקאלט של כל הזמנים "צ'רלי וחצי", יערך ביום רביעי הקרוב ערב שכולו קולנוע ישראלי, במתחם הקולנוע הוט סינמה, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט המקורי: אריה מוסקונה, דוד ששון (מיקו), הקומיקאי נאור ציון, תסריטאי הסרט אלי תבור ובנו של כוכב הסרט יהודה בארקן ז"ל, רועי בארקן, שינחה את הערב ויחלוק עם הקהל סיפורים מרגשים ומצחיקים מאחורי הקלעים שלא כולנו מודעים ומכירים. לאחר הפאנל יוקרן הסרט "צ'רלי וחצי" שעבר דיגיטציה, שהופכת את החוויה לצפייה בסרט לחוויה ויזואלית ומבטיח עולם אחר של קולנוע.

חגיגה 50 שנה לצ'ארלי וחצי
צילום: יוני המנחם

נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול אמר בהתרגשות: "כיף גדול לארח בקניון את כוכבי הקאלט של כל הזמנים בערב יוצא דופן לרגל 50 שנה לצאתו של הסרט הישראלי "צ'רלי וחצי". אני בטוחה שערב זה ייצור ענין רב בקרב הקהל הישראלי".

חגיגה 50 שנה לצ'ארלי וחצי
צילום: יוני המנחם

הסרט שעלה לאקרנים לראשונה בשנת 1974, השתייך לז'אנר קולנועי הנקרא "סרטי בורקס" – בעיקר קומדיית טעויות בניחוח ישראל, ומכר בזמנו 698,000 כרטיסים, מה שבתקופתו נחשב לסרט שובר קופות. חלק מהציטוטים בסרט הפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית: "מי מתעסק זה מיקו", "הוא פצוע קשה לא יודעים מה יש לו", "כמה ביצים? כמה שיש" ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חגיגה 50 שנה לצ'ארלי וחצי
צילום: יוני המנחם

האירוע יערך בשיתוף עם הוט סינמה בעופר הקניון הגדול פ"ת ביום רביעי ה- 18.9, בשעה 19:50 יערך פאנל בהנחיית רועי בארקן ובשעה 20:30 יוקרן הסרט "צ'רלי וחצי ". ממארגני האירוע נמסר כי ניתן לרכוש כרטיסים במחיר מוזל של 50 ש"ח לחברי אפליקציית MY OFER.

חגיגה 50 שנה לצ'ארלי וחצי
צילום: יוני המנחם
חגיגות יובל לצ'ארלי וחצי
צילום: יוני המנחם

Back to top button