מבזקיםצבא וביטחון

אבסורד: אלו דרישות המשלחת הפלסטינית באו"ם שיובאו להצבעה בשבוע הבא

המשלחת הפלסטינית באו"ם הגישה טיוטת החלטה שתובא להצבעה בעצרת הכללית בשבוע הבא ובה קריאה ליישם את החלטת בית הדין בהאג. ההחלטה כוללת לו״ז לנסיגה ״מהשטחים הפלסטינים״ בתוך חצי שנה, קריאה לאמברגו נשק שמגיע ״להתנחלויות״ וסנקציות נגד אישים ישראלים. שגריר ישראל לאו"ם דני דנון: ״ההחלטה החלולה הזו היא עוד פרס לטרור"; ״דבר לא ירתיע את מדינת ישראל במשימתה להשבת החטופים והכרעת החמאס״

המשלחת הפלסטינית באו״ם הניחה היום (ראשון) טיוטת החלטה שתעלה להצבעה במהלך שבוע הבא בעצרת הכללית של האו״ם ובה דרישה מישראל ליישם את החלטות בית הדין בהאג תחת לוחות זמנים ופיקוח של מנגנוני מעקב מיוחדים שיוקמו לצורך העניין. ההחלטה בין היתר קוראת לסיום הנוכחות הישראלית "בשטחים הפלסטינים" בתוך חצי שנה, נסיגה של צה"ל ״מהשטחים״, הפסקת "ההתנחלויות" והחזרת הפלסטינים לאדמתם, קריאה למדינות שלא להכיר חוקית בנוכחות ישראל ״בשטחים הפלסטינים״, אכיפת סנקציות על בכירים ישראלים, והפסקה של העברת נשק לישראל אם יש חשד כי יעשה בו שימוש ״בשטחים הפלסטינים״, והימנעות מהקמת נציגויות דיפלומטיות בירושלים.

שגריר ישראל לאו"ם דני דנון: ״ההחלטה הזו, אם תעבור בעצרת הכללית דווקא במלאת שנה לטבח ה-7.10 – הטבח האכזרי ביותר נגד יהודים מאז השואה, היא פרס לטרור ומסר לעולם שטבח ברברי של ילדים, אונס נשים וחטיפת אזרחים חפים מפשע הוא מהלך משתלם. אני קורא לעצרת הכללית של האו"ם לדחות על הסף את ההחלטה המבישה הזו ולאמץ במקום זאת החלטה המגנה את חמאס ואשר קוראת לו לשחרר את כל החטופים לאלתר. שיהיה ברור: דבר לא יעצור את מדינת ישראל ולא ירתיע אותה במשימתה להשבת כל החטופים ולהכרעת החמאס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דני דנון בעימות באו"ם
צילום: דוברות משלחת ישראל לאו״ם

Back to top button