מבזקיםמשפטי/פלילי

נשלל לצמיתות רישיונו של פסיכולוג שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים

משרד הבריאות הודיע היום (ראשון) כי ועדת המשמעת של המשרד שמונתה לפי חוק הפסיכולוגים, ביטלה לצמיתות את רישיונו של עידן קוסובסקי מלעסוק בפסיכולוגיה ושמו נמחק מפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות, זאת לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות בשני קטינים. קוסובסקי מרצה מאסר בן 55 חודשים בגין מעשים אלו ועל פי החלטת בית המשפט, החל מחודש פברואר 2020 נאסר על קוסובסקי להעניק כל טיפול נפשי למטופלים.

על פי הקובלנה שהוגשה על ידי משרד הבריאות נגד קוסובסקי, פעל האשם מתוך מודעות ובמזיד, כך שהוא הפר את האמון המקצועי בו באופן בוטה, שכן מעשיו עומדים בניגוד לתכלית מקצועו – סיוע למי שבמצוקה.

ממשרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי פגיעות והטרדות מיניות במערכת הבריאות. על מנת לטפל באופן עמוק ומקיף בתופעה הפסולה, פועל משרד הבריאות במגוון צעדים, בניהם, החמרה משמעותית בתקופה האחרונה בעונשים המוטלים על הפוגעים. משרד הבריאות פונה לכל מי שנפגע או הוטרד על רקע מיני ומזכיר כי ניתן לפנות לממונים על הטרדות מיניות בארגונים השונים ו/או לממונה במשרד הבריאות על תחום ההטרדות המיניות על ידי מטפלים בנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button