מבזקיםצבא וביטחון

לוחמי מג"ב עצרו 570 שב"חים ו- 50 חשודים שסייעו להם בסופ"ש האחרון

לוחמי משמר הגבול עצרו כ-570 שוהים בלתי חוקיים ו-50 חשודים שסייעו בידם בסוף השבוע האחרון. עד כה במבצע החילי נעצרו כ-19,400 שוהים בלתי חוקיים ו-2,300 חשודים שסייעו בידם. כחלק מהמבצע החילי בפיקודו של מפקד מג״ב, ניצב בריק יצחק, פועלים לוחמי משמר הגבול מתחילת השנה בפעילות אינטנסיבית למניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה ומעצר חשודים המסייעים להם בכך.

בגזרת עוטף ירושלים, בעת פעילות של לוחמי מג״ב במעבר "א-זעיים", הגיע רכב הסעות למעבר מכיוון שטחי יהודה ושומרון ופרץ את המחסום. לאחר שעלה על דוקרנים, עצרו הלוחמים את הרכב ועוד כ-12 שוהים בלתי חוקיים שנמצאו ברכב ובסמוך לו. העצורים הועברו להמשך חקירה באגף חקירות ומודיעין של מג״ב עוטף ירושלים והרכב הוחרם.

כמו כן, באירוע שהתרחש במוצאי שבת, עצרו לוחמי מג״ב עוטף ירושלים 21 שוהים בלתי חוקיים שחדרו מכיוון בית ג׳אלא לשכונת גילה בירושלים. העצורים הועברו גם כן להמשך חקירה באגף חקירות ומודיעין של מג״ב עוטף ירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בגזרת מרכז, פעלו לוחמי המילואים של מג״ב בעיר רמלה והבחינו ב-5 חשודים על גג אתר בנייה. כאשר החשודים זיהו אותם, החלו בבריחה לפנים הבניין, עד שנתפסו על ידי הלוחמים. לאחר תפיסתם, מצאו הלוחמים כי חמשת החשודים הם שוהים בלתי חוקיים והם נעצרו להמשך חקירה בתחנת רמלה.

מעצר שב"חים
צילום: דוברות המשטרה
מעצר שב"חים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button