מבזקים

אימאם במסגד בקלקיליה נעצר בחשד לעבירות הסתה ותמיכה במעשי טרור

במהלך פעילות משולבת של בלשי יחידת הלוחמה בפשיעה במרחב שומרון בשיתוף עם כוחות צה"ל מחטיבה מרחבית אפרים, נעצר לאחרונה אימאם תושב קלקיליה, בן 49, בחשד לעבירות הסתה, תמיכה ועידוד למעשי טרור. המעצר התרחש לאחר שפעולות בילוש הביאו לחשד כי במהלך תפילות יום שישי, נאם האימאם במסגד בעיר דברי הסתה, עודד לביצוע מעשי טרור, הביע תמיכה במחבלים בעזה והתפלל לניצחונם מול לוחמי צה"ל. החשוד נעצר ונחקר במרחב שומרון, ובית המשפט הצבאי האריך את מעצרו ב-8 ימים. החקירה בעניינו נמשכת.

מאז תחילת השנה, פועלות יחידות מרחב שומרון במאמצים ממוקדים לאיתור מסיתים לטרור. עד כה נעצרו מאות חשודים והוגשו כ-100 כתבי אישום נגד מסיתים לטרור שפרסמו דברי שבח, אהדה או עידוד למעשי טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו.

מפקד מרחב שומרון, נצ"מ צחי שרעבי, הדגיש את המחויבות לפעול בכל עוז נגד המסיתים לטרור ואת ההשפעה המרכיבה של תפיסת המסיתים, חקירתם והבאתם לדין: "תפיסת המסיתים וחקירתם יוצרת הרתעה ומעבירה מסר חד וברור, לפיו משטרת ישראל פועלת במלוא העוצמה נגד כל מי שמסית או תומך במעשי טרור, בכל מקום ובכל זמן," אמר שרעבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחשוף ולעצור את כל מי שמסית, מעודד או תומך במעשי טרור, בבתי תפילה, מאחורי מקלדת או בכל מקום אחר ותפעל למצות עמו את הדין".

מעצר חשודים - הסתה לטרור
צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשודים - הסתה לטרור
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button