מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד האישה שזרקה חול על השר בן גביר בחוף הים בת"א

חטיבת התביעות במשטרה הגישה לפני זמן קצר (שני) כתב אישום נגד נאשמת בתקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. מכתב האישום עולה כי בתאריך ה-6.9 (שישי) בשעות הצהריים, חבר הכנסת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר טייל עם משפחתו בחוף הים בתל אביב, כאשר במהלך הטיול הגיעה הנאשמת ותקפה את השר, תוך השלכת כדור של חול לעברו. במקום נכחו צוות האבטחה ושוטר, שהבחינו באירוע וגם בהם פגע החול שנזרק. השוטר שזיהה את החשודה סימן לעברה וביקש ממנה להגיע אליו, אולם היא סירבה ונמלטה לתוך המים כשהיא לבושה בבגד ים. למרות בקשות חוזרות ונשנות של השוטר מהחשודה לצאת מהמים, היא לא נענתה ורק לאחר דקות ארוכות ושכנועים מצד מכר של הנאשמת היא החליטה לצאת מהמים. בנסיבות אלה הנאשמת הפריעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

לאחר שיצאה מהמים הנאשמת עוכבה לחקירה שבסיומה הוחלט להשאירה במעצר, לאור האירוע החמור של חשד לתקיפת נבחר ציבור וחשש משיבוש חקירה, זאת בעקבות שיתוף פעולה חלקי של הנאשמת במהלך החקירה. במסגרת החקירה בתחילה, הכחישה הנאשמת את מעורבותה באירוע, אולם, לאחר שהוצגו בפניה ראיות נוספות, היא שינתה את גרסתה וקשרה עצמה לזריקת החול וטענה כי מתוסכלת לראות את השר בחוף הים כשיש לו דברים חשובים יותר לעשות בשעת מלחמה.

עוד באותו ערב המעצר בסמוך לחצות, הוגש ערעור על עצם המעצר על ידי בא כוחה הנאשמת, אולם השופט דחה את הבקשה ונעתר לבקשת המשטרה להשאירה במעצר וציין "בכוונת היחידה למצות את החקירה ולבצע פעולות נוספות שלדידה יש בהן חשש לשיבוש". עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשמת שתקפה את השר חשה תסכול מדרך התנהלותו של השר, בכך שמצא זמן להסתובב עם בני משפחתו בחוף בעת הזו ותקפה אותו בשל כך אל מול עיניהם של ילדיו. כאמור לפני זמן קצר הוגש נגד הנאשמת כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה פגיעה בנבחרי ציבור באשר הם ללא קשר לשייכות פוליטית, ותפעל כלפי כל מי שינסה לפגוע באנשי ציבור ובאזרחים בכלל, באופן שוויוני וללא משוא פנים".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר
צילום: המשרד לביטחון לאומי
איתמר בן גביר - חוף ים - תל אביב
צילום מהאירוע. שימוש במדיה לפי חוק 27 א' לחוק זכויות היוצרים

Back to top button