צרכנות

מעבר לעיצוב: שלטי ברכת הבית שמעניקים השראה ואהבה לכל חלל

קרדיט תמונה כמי תכשיטי מעצבים

בכל בית ישנו החלל שזקוק למגע, אותו מגע שייתן לנו את התחושה המחזקת; מקום שיהווה עבורנו כמקור כוח והשראה. אלו הם גם הקווים המנחים המלווים את כמי, מעצבת תכשיטים בעלת סטודיו בוטיק לתכשיטי מעצבים, יודאיקה ושלטי בית מעוצבים.

ברצותכם להעשיר את חלל ביתכם או להעניק מתנה אישית ומלאה בהשראה, אצל כמי תכשיטי מעצבים, תוכלו למצוא מגוון פריטים שיעניקו לבית את האווירה המושלמת, ובהם שלטי ברכת הבית בעיצוב ייחודי ומוקפד.

כל אחד ואחת יכולים למצוא את הברכה המתאימה להם

כמי, מעצבת תכשיטים מזה 18 שנים, ובעלת  סטודיו כמי תכשיטי מעצבים אותו הקימה ומנהלת יחד עם אחותה שרה. משיטוט מהיר באתר הסטודיו, תוכלו להתרשם שהאווירה היוצרת והאישית ניכרת בכל תכשיט ותכשיט.

"כל פריט ופריט שעולים לאתר הם תוצר של השראה אישית, בין אם ממראות שאני רואה ברחוב או בטיול ובין אם ממחשבה שלפתע צצה אצלי בראש" מסבירה כמי. "אני מאוד מקפידה על ייחודיות ומגוון. אין דבר שמחמיא לי יותר מלשוחח עם לקוחות שמתעניינים בפריט מאוד מסוים כיוון שהם הרגישו אליו חיבור. היה לי למשל לקוח שקנה ברכת הבית להורים שלו לרגל 50 שנות נישואין. הוא רצה שזה יגיע בדיוק במועד מסוים, הייתה לו דחיפות בקול. אותו פריט שעיצבתי היווה עבורו משמעות עצומה ומתנה ייחודית להורים. הידיעה שאדם מצא פריט בין אם תכשיט או דקורציה לבית, והדבר עורר בו תחושה מסוימת. הסיפוק הוא באמת אדיר".

עיצוב ייחודי לצד חומרי גלם קפדניים

כפי שכל התכשיטים בסטודיו עשויים כסף 925, זהב 14 קראט וגולדפילד, כך מקפידה כמי גם על חומרי הגלם הנכונים והמדויקים עבור ברכות הבית המעוצבות.

"בכל שלטי הבית אני משתמשת בסטנסיל. קודם כל זאת מתכת שמספקת מראה מאוד נוכח ויפה, ולצד זאת היא גם עמידה מאוד. למרות מזג האוויר הישראלי שנקרא לו 'מאתגר' במידה מסוימת, אפשר לתלות אותה בחוץ באוויר הפתוח, ולא יקרה לה דבר. לכן חשוב לי מאוד לעבוד עם החומר הזה בברכות הבית בכל השלטים בכלל".

שלטי ברכות הבית מגיעים במגוון עיצובים החל מעכשוויים ועד למראה קלאסי תוך שהם עוברים צביעה מיוחדת בתנור לעמידות גבוהה במיוחד.

"אני מקפידה מאוד על תוצרת הארץ. גם בשל החשיבות הערכית של עבודה כחול-לבן, וגם כיוון שיש בכך יתרון; זה מספק לי שליטה מלאה על העיצוב. כל תהליך הייצור מתקיים כאן בישראל, ובכלל כשמדובר בברכת הבית, סממן כל כך יהודי, לדעתי אלו הם שלטים שמוכרחים 'להיוולד' כאן בארצנו".

השראה מכל פינה

כמי החלה את דרכה כמעצבת תכשיטים, ושלטי הבית והיודאיקה החלו בהדרגה להשתלב אף הם בנוף של הסטודיו.

"לברכת הבית הגענו לפני הרבה שנים כששמנו לב שרוב ברכות הבית מגיעות בשבלונה רגילה כתמונה. התחושה האישית שלי הייתה שחסרה לי אנרגיה חיובית מהן. זו לא רק הברכה, אלא מה שכל הפריט משדר. לקחתי את זה למקום שלי, לדיבור חיובי, אווירה מסוימת המשודרת מן הפנים אל החוץ".

את ההשראה לוקחת כמי ממגוון חוויות, החל מטיולים ועד למראות יומיומיים: "אני לוקחת השראה מדברים שאני רואה סביבי. זו יכולה להיות הליכה ברחוב או אפילו ממפגש עם חברים שלעתים במהלך השיחה משהו מצית בי רעיון חדש. אני מיד כותבת את זה וניגשת אל המחשב לשרטט וליצור את הסקיצה הראשונית. זה פשוט קורה".

אפשרויות לחריטה אישית

את הפריטים והתכשיטים המוצגים באתר הסטודיו של כמי, ניתן לרכוש כפי שהם, אך למי שמעוניין או מעוניינת לכלול מסרים אישיים, ניתנת האפשרות לשלב חריטה.

"במרבית התכשיטים אפשר לשלב חריטה, בברכת הבית אני ממליצה שלא לחרוט על השלט עצמו כיוון שזה יכול לקלקל אותו או פשוט לא להיראות טוב. מה שכן אפשר לעשות ורבים עושים את זה, הוא לשלב דיסקית עם חריטה שמשולבת על גבי הברכה. זה בהחלט אפשרי, וזה מעניק נופח אישי למתנה".

למגוון שלטי ברכת הבית של כמי לחצו כאן | ניתן להתייעץ עם כמי טלפונית או בוואטסאפ בכל שאלה

 

Back to top button