חדשות הארץמבזקים

המוני ישראלים ומשפחות החטופים מוחים מחוץ לביתו של ח״כ אריה דרעי

משפחות חטופים וישראלים רבים מוחים הערב (שני) מחוץ לביתו של יו״ר ש״ס, ח״כ אריה דרעי המחויב לפסק ההלכה של הרב עובדיה יוסף בנושא פדיון שבויים ואחד האנשים המשפיעים בממשלה, בדרישה שיעמוד מאחורי המילים והתמיכה שלו במשפחות החטופים ובעסקה וינקוט במעשים.

לוי בן ברוך, דודו של עידן אלכסנדר: ״הרב דרעי, צו השעה הוא שחרור החטופים! שום דבר אחר אינו חשוב או דחוף. העם מצביע ברגליו, 750 אלף אזרחים שטפו את הרחובות והצמתים במוצ״ש האחרון וצעקו – עסקה עכשיו! אין לחטופים זמן, המסורת היהודית מצווה עלינו לפדות שבויים וחטופים ללא דיחוי. ״כל רגע שמאחר לפדות השבויים היכן שאפשר להקדים הווי כאילו שופך דמים״.

״העם שלנו זקוק למנהיגים אמיתיים, מנהיגים אמיצים הדוגלים במעשים תחילה ולא רק בדיבורים. אין – זמן! אני מפציר בך, הרב דרעי, אנא הזדרז ועשה מעשה. אנו זקוקים למנהיגים אמיצים, אך גם זריזים! כמו שנאמר – זריזין מקדימין למצוות. אדם צריך להזדרז בקיום המצוות, ולעשותן מיד כשמגיע זמנן, ולא להתמהמה בעשייתן״, הוסיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: ״אחינו ואחיותנו נמקים בשבי החמאס. הם סובלים, הם בתת תנאים, הם נאנסים, הם מורעבים והם גם מתים. הרב דרעי – רק עסקה כוללת ומיידית תציל את החטופים, אין זמן! אל תאמר שתיקה – קום ודרוש עסקה עכשיו! לפעול, ולא רק לדבר. תהיה איתנו עד הסוף. עסקה עכשיו!״.

דניאל ליפשיץ, נכדו של עודד ליפשיץ: ״אני קורא לך להביא את הערך היהודי. אתה האיש שיכול להציל את החטופים, אתה יכול להיות המושיע שלהם. אני קורא לך לגלות אומץ ולהחזיר את החטופים הביתה, זה הזמן. כל העם היהודי תומך בך לקיים את מצוות פדיון השבויים. אתה האיש שתדע ללחוץ על ביבי ועל כל מי שצריך״.

עוד אמר: ״אנחנו סומכים עליך הרב אריה דרעי, תביא את היהודים האלה שנמקים שם. הם מוצאים להורג. יהודים יקרים, אחים שלנו, בנים שלנו, בנותינו וסבינו, מוצאים להורג עכשיו בשבי החמאס. אנחנו מתחננים אליך, אנחנו זועקים את כאבם של אלה שלא יכולים לזעוק. תביאו אותם הביתה, תכנסו את הקבינט, תחתמו על עסקה ותעלו אותה להצבעה. זה כל מה שאנחנו מבקשים ותשנו את פני המדינה״.

הדסה לזר, אחותו של שלמה מנצור: ״אריה דרעי ,שמי הדסה, אני אחותו של שלמה מנצור. החטוף המבוגר ביותר בן 86 שנחטף מקיבוץ כיסופים. שלמה נחטף לבדו מהקיבוץ, ממייסדי הקיבוץ. שלמה ניצול שואת הפרהוד, הוא עלה מעיראק והצליח לשרוד כשאמרנו לעולם לא עוד״.

עוד הוסיפה: ״הוא עלה לארץ שלנו והוא נחטף ממדינתנו הריבונית. אני מבקשת ממך מצוות פדיון שבויים קודמת לכל. תחשוב שזה סבא שלך שיושב שם ונמק בגיהינום. מה הוא אוכל? מה הוא שותה? איך מתעללים בו? בבקשה אנחנו מתחננים עזור לכולם. אנא, שחררו את כל החטופים בעסקה ולא לחץ צבאי כי הלחץ הצבאי רק המית אותנו. בבקשה הצילו אותנו כבר עכשיו!״.

משפחות החטופים - מחוץ לביתו של ח״כ אריה דרעי

משפחות החטופים - מחוץ לביתו של ח״כ אריה דרעי
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות החטופים - מחוץ לביתו של ח״כ אריה דרעי
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים

Back to top button