מבזקיםמשפטי/פלילי

בתום חקירה סמויה: חשוד בירי לעבר שוטרים בלוד נעצר באיו״ש

שוטרי תחנת לוד פתחו לפני מספר חודשים בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע ירי שבוצע בשכונת הרכבת בעיר, כאשר השוטרים שהגיעו במהירות למקום, נתקלו באש חיה שבוצעה לעברם, ללא נפגעים.

כאמור, חוקרי התחנה ביצעו חקירה מואצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים מתקדמים שהביאו לזיהוי ומעצרו לפני כשבועיים וחצי של החשוד בשם מוחמד אזברגה תושב לוד בשנות העשרים לחייו בחשד לביצוע המעשה, לאחר ששהה בבריחה בשטחי הרשות הפלסטינית, בסיום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט.

כאמור, היום הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון על ידי הפרקליטות בתום החקירה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את מפקד ושוטרי תחנת לוד וכן את כלל היחידות המיוחדות שלקחו חלק בחקירה, לרבות מערכי הזיהוי הפלילי והמודיעין, על ניהול חקירה מואצת ונחושה עם מיטב האמצעים, הניסיון המקצועי והיצירתיות עד לזיהוי החשוד, מעצרו וגיבוש איכותי של תשתית ראייתית שאפשרה את הבאתו לדין, בסופו של יום.

עוד הדגיש מפקד המחוז, כי כל פגיעה בשוטרים, היא חצייה חמורה של קו אדום הדורשת טיפול חד ונחוש מצדנו בכל העוצמה, כפי שהצליחה היחידה לפענח את התיק הזה, עם אור ירוק וגיבוי מלא שלי להפעיל את מלוא הכוחות והיכולות המשטרתיות עד לכליאת החשוד אחר סורג ובריח.

מעצר חשוד - אזיקים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button