מבזקיםפוליטי / מדיני

אלחנן דנינו: לא להחמיץ אף סיכוי להביא את החטופים הביתה מיד

אלחנן דנינו, אביו של אורי דנינו ז"ל, נשא דברים לפני זמן קצר (שלישי) בכיכר החטופים בתל אביב: ״באתי לכאן לזעוק את זעקת 101 החטופים והמשפחות. לי כבר אין את הפריבילגיה לעמוד מנגד. לנו קרה נס בשנה האחרונה. לצערנו נהיה נס להביא גופה שלמה לקבורה. זו פתאום נהייתה פנטזיה של משפחות. מחריד."

"אהיה למשפחות לשופר לכל אשר תרצו, לצערי לא בכביש, אין בי כבר את הכוחות להפגין אתכם, אבל יש איתי את הכוחות לדבר אל לב מי שאולי מחליט. עלינו נגזרה הגזרה מאת השם. אנחנו מקבלים את הדין באהבה אבל חובת ההשתדלות היא עלינו האזרחים והמנהיגים. מי שהשתתף בלוויה ראה את הציבור. הציבור מחובר ברובו, אוהב ומאוחד. אל תתנו לקצוות להיכנס אלינו פנימה, הם קטנים מעטים."

"כולנו בני איש אחד. וכאן נכנסת חובת הערבות ההדדית שהינה אחת מחובותיו הראשונות של יהודי מאז שהוא נולד. למה? כי כל ישראל אחים. אנחנו אולי לובשים בגדים שונים אבל באנו מאותו אבא ואותו אמא. בואו לא ניתן לאף אחד לחלק ולפלג בינינו. למנהיגנו אני פונה: אתם יושבים במשך היום ומנהלים הרבה דברים אבל פיקוח נפש דוחה הכל. חייהם של עשרות טובי בנינו ונשותינו תלויים גם בכם. בבקשה לא להחמיץ כל סיכוי דל על מנת להביא את כולם הביתה מייד״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אלחנן דנינו- ביו של אורי דנינו  ז״ל - רצח החטופים
אלחנן דנינו. צילום: פאולינה פטימר
עצרת בכיכר החטופים - מטה המשפחות
צילום: פאולינה פטימר

Back to top button