מבזקיםפוליטי / מדיני

מלינובסקי: הפרלמנט השוויצרי עצר את המימון לאונר"א, אצלנו מטרפדים

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) בירכה הבוקר על המהלך של ממשלת שוויץ נגד אונר"א: "בזמן שכאן בארץ אני נלחמת בשיניים מול הממשלה, ראש הממשלה והמל"ל כדי להוציא את אונר"א מחוץ לחוק בישראל, הפרלמנט בשוויץ מעביר חוק לעצירה מיידית של המימון של אותה סוכנות טרור."

לטענת מלינובסקי: "המשמעות של ההצבעה של השוויצרים שהם מדינה ליברלית, סופר מערבית וניטרלית היא שיהיה ניתן לבטל את ההחלטה על עצירת המימון לאונר"א רק באמצעות חוק אחר. דווקא אצלנו, שספגנו את הפגיעה הקשה ביותר מאונר"א, מטרפדים משיקולים זרים כל פעולה נגד הארגון ופשוט מפגינים אפס מסוגלות."

מלינובסקי הוסיפה: "אמשיך להילחם כדי להוציא את אונר"א מחוץ לחוק על אף ההנחיה הישירה של ראש הממשלה שלא לגעת בהם וכולי תקווה שיו"ר ועדת החוץ והביטחון, יולי אדלשטיין, יהיה מספיק אמיץ כדי לקדם את החקיקה. אני ממליצה בחום לראש הממשלה וממשלתו לגדל עמוד שדרה כמו שעשו המחוקקים בשוויץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, גם יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף, בירך על החלטת הפרלמנט בשווייץ: "אני מברך על החלטת הפרלמנט השווייצרי. אונר"א הוא ארגון טרור, שהיה שותף לטבח בחפים מפשע ב-7 באוקטובר ודינו לעבור מן העולם".

יוליה מלינובסקי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button