חדשות הארץמבזקים

איריס חיים בכנס העו״סים הלאומי: ״יחד נתגבר על כל מרפא וננצח כל אויב״

מאות עובדים סוציאליים חברי ארגון העו"ס הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית התכנסו הערב במודיעין (רביעי) לאירוע הרמת כוסית לשנה החדשה בסימן "צומחים יחד". בערב המרגש נכחו ח"כ מיכל וולדיגר יו"ר השדולה לחיזוק החוסן בישראל של הכנסת, המשנה למנכ"ל משרד הרווחה מר משה לבון, האם השכולה איריס חיים אמו של החטוף יותם ז"ל והאומנית צביה מרגליות.

ארגון העו"ס הלאומי הוקם במהלך מלחמת חרבות ברזל מתוך רצון להקים אלטרנטיבה אמיתית לעובדים הסוציאליים שעולה בקנה עם ערכי המקצוע ואינה מנוהלת משיקולים פוליטיים, ארגון הממוקד בזכויות העובדים הסוציאליים וקידום שירותי הרווחה בישראל. ארגון העו"ס הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית מציע אלטרנטיבה אמיתית ב *שירות הניתן לעובד,* שיפור תנאי העבודה, עידוד מצוינות *והתמקצעות*.

איריס חיים אמו של יותם חיים ז״ל שנחטף וברח משבי חמאס אמרה בכנס המרגש: אתמול, 10/9, ציינו את יום העלאת״ המודעות לאובדנות. היום זכיתי אני לדבר בכנס של ארגון העו"ס הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית. בהרצאה דיברתי על הדרך בה בחרנו להמשיך לראות את האור גם בימים הקשים שכולנו עוברים. מרגש לראות את התגייסותם של העובדים הסוציאליים שלנו למען הם והמדינה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״בנקודת השבר בה הייתי עם נפילתו של יותם שלי, זכיתי שיהיו הרבה אנשים טובים שילוו אותי, בינהם עו״סים. הכאב האישי שלי הוא גם חלק מכאב העם שלי , החברה והמדינה. אין לי ספק, כי ברגע שנמשיך ללכת יחד, כאיש אחד בלב אחד, נצליח להתגבר על כל מרפא ולנצח כל אויב״, הוסיפה.

ח"כ מיכל וולדיגר בירכה את המשתתפים ואמרה כי: ״מזה תקופה הפכה ההסתדרות לגורם פוליטי לכל דבר. המגמה הזו לא פסחה גם על איגוד העובדים הסוציאליים שהחברים בו נחשפים שוב ושוב לעמדות ואמירות פוליטיות מצד העומדת בראשו, ענבל חרמוני שעושה שימוש לרעה במעמדה, ופוגעת במעמדם של העובדים״.

עוד אמרה: ״מעז יצא מתוק – מברכת את ההסתדרות הלאומית על היוזמה החשובה ויצירת המעטפת לחיזוק החוסן הלאומי, תוך שמירה על אחדות וללא הבחנה בין השקפות. החוסן הלאומי והעובדים הסוציאליים חייבים להישאר מחוץ למגרש הפוליטי״.

איתמר שרוני מנכ״ל ההסתדרות הלאומית אמר: ״ארגון העו״סים הלאומי מהווה בשורה מרעננת וחדשנית לכל העובדות והעובדים הסוציאליים בישראל. הגיע הזמן שגם לעובדים הסוציאליים תהיה אפשרות לבחור את ארגון העובדים שלהם ואת מי שמייצג אותם. ההסתדרות הלאומית עומדת לצד ארגון העו״ס הלאומי ותלווה אותו בכל צעד שעל״.

המשנה למנכ"ל משרד הרווחה, משה לבון: "השר מרגי והנהלת משרד הרווחה עושים לילות כימים על מנת לשפר את תנאי העובדים הסוציאליים ובמיוחד במחלקות לשירותים חברתיים, ולהביא לקדמת הבמה את חשיבות המקצוע בפני הציבור ובפני מקבלי ההחלטות במדינת ישראל״, הוסיף.

לסיום אמר: ״ברצוני לברך אתכם, הנהלת ההסתדרות הלאומית על היוזמה הברוכה של הקמת ארגון העו"ס הלאומי שלקח על עצמו להיות חלק בקידום שירותי הרווחה של מדינת ישראל. ואתכם, חברות וחברי ארגון העו"ס הלאומי שתמשיכו להיות חדורי שליחות ודאגה כנה לאזרחי ישראל".

ארגון העו"סים הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית נמסר כי: ״העובדים הסוציאליים חברי ארגון העו"סים הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית מסורים וחדורי שליחות לסייע לתושבי ישראל. בשנה מאתגרת זו הוכיחו העובדים הסוציאליים את גבורתם בהתגייסותם המיידית לטיפול בנפגעי המלחמה ולחיזוק החוסן הלאומי. אנו נמשיך ונעמוד כחומה בצורה למען חיזוק החוסן הלאומי של מדינת ישראל".

כנס העו״סים
צילום: טנא תקשורת
כנס העו״סים
צילום: טנא תקשורת
כנס העו״סים
צילום: טנא תקשורת
כנס העו״סים
צילום: טנא תקשורת

תגובה אחת

Back to top button