חדשות הארץמבזקים

בת החטוף מחוץ לביתו של ח״כ גפני: ״אמרת שתחזיר את אבא שלי הביתה״

משפחות החטופים והמוני ישראלים הגיעו הערב (רביעי) לבני ברק להפגין מחוץ לביתו של ח״כ משה גפני. חגי אנגרסט, אביו של מתן אנגרסט: ״אני קורא לח"כ גפני ולאריה דרעי לעשות את הדבר הנכון וללחוץ על עסקה כוללת שבה כל החטופים החיים ישובו ויחזרו לשיקום וכל החללים לקבורה״.

״אין מצווה יותר גדולה מפדיון שבויים והחזרת החטופים, אחרת אין לנו קיום במדינה. מתן נלחם כדי שכולכם תוכלו להתפלל ולחיות במדינה שלנו, אתם עכשיו צריכים להילחם עבור מתן וכל החטופים!״, הוסיף.

אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי: ״נפגשנו לפני חודשיים ושם אמרת לי שתחזיר את אבא שלי הביתה. אני עומדת כאן חודשיים אחר כך ו- 12 חטופים איבדו את חייהם בזמן הזה. 12 חטופים שיכלו לחזור בחיים חזרו אלינו בארונות, אני מדברת אליך כאן מתחת לבית שלך כדי לגרום לך לקיים את המצווה הכי גדולה ביהדות והיא מצוות פדיון שבויים, אתה יכול להחזיר את אבא שלי הביתה, אתה יכול לעזור לי לחבק את אבא שלי שוב״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״הסתכלת בעיניים שלי ואמרת שתעשה את זה והגיע הזמן כי אם אבא שלי ייאבד את החיים שלו ואתה לא עשית כלום בדרך, זה יהיה עליך!״, הוסיפה.

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה גלבוע: ״ח״כ גפני, אני ממשיכה להתפלל כל יום ואני הולכת כל יום לבית הכנסת, אומרת את כל התפילות, את כל האמרות, עושה כל מה שצריך אבל אנחנו על סף ייאוש, אנחנו צריכים את עזרתך ועד שאתה לא תעזור לנו אנחנו נמשיך להגיע לכאן!״.

״אנחנו נמשיך להגיע לזעוק את צעקתנו עד שאתה תנקוט בפעולה, בפעולה המתבקשת כדי להציל את היהודים האלו, את האחים שלנו! כדי להציל את כולם בבקשה תעשה מעשה, אנשים יהודים, אחינו, בנותינו – בנות ישראל נמצאים בשבי מחכים שנציל אותם! הבת שלי זועקת אלייך ממעמקים!״.

הפגנה - מחוץ לביתו של גפני
צילום: דוברות מטה המשפחות
הפגנה - מחוץ לביתו של גפני
צילום: דוברות מטה המשפחות
הפגנה - מחוץ לביתו של גפני
צילום: דוברות מטה המשפחות

Back to top button