מבזקיםתאונות עבודה

נתניה: פועל נפל מגובה רב באתר בנייה במהלך עבודתו- מותו נקבע במקום

פועל כבן 50 נפל לפני זמן קצר (חמישי) מגובה רב במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב יגאל אלון בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על חבלה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פראמדיקית מד"א אוריאן לוקץ וחובש רפואת חירום במד"א אלירן אביטל סיפרו: "הובילו אותנו אל הפועל ששכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

נחמן לוי דילן אמיגה ויוסי בוסקילה חובשי מד"א הצלה שרון שהגיעו ראשונים למקום, סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו פועל שוכב על הרצפה כשהוא עם חבלת ראש קשה, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, לדברי עובדי האתר נפל מגובה של כ- 4-5 מטרים, בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הפציע שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

מתנדבי זק״א מרחב שרון צוות נתניה שנמצאים בזירה מוסיפים: "לפני זמן קצר מוקד זק״א (1223) הזניק אותנו לרחוב יגאל אלון בעיר נתניה בעקבות דיווח על פועל שנפל מגובה ונהרג במקום, מדובר בפועל שנפל מגובה של מספר קומות ומותו נקבע במקום, אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום. הגופה תועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אתר בנייה בנתניה
צילום: דוברות מד"א הצלה שרון
ניידת זק"א - אתר בנייה בנתניה
צילום: דוברות זק"א

Back to top button