מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים על אלימות מזעזעת כלפי רעייתו הקטינה

בשבועיים האחרונים מנהלת תחנת עוז במחוז ירושלים של המשטרה, חקירת מקרי אלימות קשים בה נקט הנאשם, תושב מזרח העיר בשנות ה-20 לחייו כלפי רעייתו הקטינה ובני משפחתה.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום שהוגש נגדו בימים אלו, עולה כי בתאריך 30.8 לפנות בוקר, אסף הנאשם ברכבו את רעייתו מבית הוריה מאזור סמוך לירושלים והשניים עשו דרכם לבית מגוריהם. במהלך הנסיעה, נתגלע ויכוח ביניהם במהלכו סטר לה הנאשם בראשה, אחז בשיערה והלם את ראשה בהגה הרכב והכה אותה במכות אגרוף לפניה.

גם ניסיונה להימלט עת הצליחה לצאת מהרכב, לא צלח זאת לאחר שהנאשם יצא אף הוא מהרכב והחל מיידה לעבר רגליה, אחז בה בחוזקה והכניסה בכוח לתוך הרכב. כתוצאה ממעשיו אלו, נגרמו לרעייתו שבר באפה, חבלות, דימום ונפיחות במספר חלקי גופה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שהקורבן גוללה את שארע להוריה, כעבור שעות הגיעו אלה אל ביתם של בני הזוג הצעירים וביקשו לברר את מקרה האלימות כשסרטון תוצאות האלימות בידיהם. בתגובה לכך, תקף הנאשם גם את אביה של רעייתו, והטיח את מכשיר הפלאפון בו הציג חמו את תיעודי החבלות על רצפת הבית, ובכך הסב לו נזק. בהמשך לכך, יצא הנאשם את פתח הבית כשסכין מטבח בידו וניקב את צמיגי רכבו של חמו, ונמלט מהמקום.

עוד נודע במסגרת החקירה, כי שבועיים קודם נתגלע גם כן ויכוח בין הזוג הצעיר, גם אז תקף הנאשם באלימות חמורה את רעייתו. בעת שנסעו השניים לכיוון בית הוריה, עצר את רכבו בצד הדרך והוציאה בכוח מתוכו, שלף את חגורת מכנסיו והלם באמצעותה בכל חלקי גופה עד שדם זב מאפה ומפיה.

במקרה נוסף שהתרחש שבוע קודם, בעת ששהו בביתם, במהלך ויכוח ביניהם נטל הנאשם כפית וחימם אותה על תנור הגז שבמטבח הבית. לאחר שזאת להטה, אחז בחוזקה את רעייתו והצמיד את הכפית לגבה. בשל הכאב העז, זעקה בקול לעזרה ולמקום הגיעה אמו של הנאשם שהגישה לקטינה משחה להקלת הכאב. כתוצאה ממעשיו אלו, נגרמה לקורבן כוויה בדרגה 2 בגבה.

לאחר מעצרו של הנאשם האלים בתאריך 31.8 על ידי שוטרי תחנת עוז, הובא הנאשם בפני בימ"ש שהורה על הארכת מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינו. בימים האחרונים הושלמה החקירה תווך שנאספו עדויות וממצאים וגובשה תשתית ראייתית שהבשילה, כאמור, לכדי כתב אישום מפורט כנגד הנאשם בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש כלפי בת זוג, חבלה חמורה, תקיפה, היזק לרכוש, החזקת סכין שלא כדין ועוד, זאת לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button