למען הקהילהמבזקים

חיפה: מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים נקרא על שם שמואל גנץ ז״ל

במעמד ראש העיר חיפה, יונה יהב, התקיים היום (חמישי) במרכז קריגר טקס מטעם שדולת הגימלאים לקריאת מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים על שמו של שמואל גנץ, מי שכיהן כמנכ״ל עיריית חיפה, כיו״ר לשכת הארגונים הכלכליים ועוד.

מוקד החירום הוקם ב-7 באוקטובר, עם פתיחת המלחמה, בכדי לתת מענה לאזרחים ותיקים החשים מצוקה וחוסר ודאות בעקבות המצב הבטחוני. השירותים שמציע המוקד כוללים, בין היתר: סיוע בהשגת תרופות ומזון, תיקונים בביתם של אזרחים ותיקים, תמיכה ריגשית, ליווי וסיוע בתהליכים בירוקרטיים ועוד.

הטקס לקריאת המוקד על שמו של שמואל גנץ נערך היום במעמד רה״ע חיפה, יונה יהב ובהשתתפות בני משפחתו וחבריו. שמואל גנץ ז״ל היה איש ציבור ואיש עסקים שהותיר חותם עמוק בעיר חיפה.במשך עשור גנץ שימש כמנכ״ל עיריית חיפה, בזכות החזון והניהול האיכותי הוא הוביל לשינויים מרחיקי בעיר. בנוסף להיותו מנהל מיומן היה גנץ גם בעל רגישות חברתית יוצאת דופן , שהקדיש את זמנו ואת מרצו לשיפור חיי התושבים בעיר חיפה. גנץ שימש כיו״ר החברה הכלכלית לחיפה והיה יו״ר לשכת תיאום הארגונים הכלכליים בחיפה ובצפון. פועלו השפיע רבות על ניהול העיר ועל התפתחותה בתחומים שונים והוא היה מעורב בקידום פרויקטים משמעותיים, כולל בניית האיצטדיון העירוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה״ע חיפה, יונה יהב: ״בחיים לא עבדתי עם אדם מוכשר, נעים הליכות ובעל יכולות בהיקפים כאלה, כפי שהיה שמוליק גנץ. אני יכול להעיד שלא היה נושא שהוא לקח על עצמו, צלל אליו, חקר למד וביצע אותו, הכל בשקט ובשלווה״.

סגן רה״ע, ישראל סביון: ״שמואל גנץ היה דמות ייחודית שהצליחה לשלב בין כשרון עסקי יוצא דופן לבין מחויבות בלתי מתפשרת לציבור ולחיפה. הוא היווה דמות מנהיגותית שסיפקה השראה על כל מי שעבד עימו, והמורשת שהשאיר אחריו היא עדות לפועלו העצום. חזונו ויכולותיו יחסרו לנו מאד, אך המורשת שלו תישאר איתנו עוד שנים רבות״.

מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים בחיפה
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים בחיפה
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים בחיפה
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים בחיפה
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Back to top button