מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ אוהד טל: "איני יכול עוד! המידע השגוי שצה"ל מפיץ עלול לעלות בחיי אדם"

ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית), חבר ועדת חו"ב, הגיב בחריפות בחשבון הטוויטר שלו להודעת דובר צה"ל על 'פירוק חטיבת רפיח': "איני יכול עוד! המידע השגוי שצה"ל מפיץ עלול לעלות בחיי אדם"

טל כתב, "דובר צה"ל פשוט אינו דובר אמת. אני כותב את הדברים בכאב גדול, אבל כחבר ועדת חוץ ובטחון האחריות אינה מאפשרת לי לשתוק. אני שומע את הסקירות מגורמי הצבא ונמצא בקשר עם גורמים צבאיים שונים, ומקבל מהם תמונה שונה לגמרי.גם אם הנתון המספרי על המחבלים המחוסלים היה מדוייק (והוא לא), עדיין מדובר על סדר גודל של 30-40 אחוז בלבד מסך הכוח הלוחם של חמאס ברפיח, וזה עוד לפני שדיברנו על אלפי מחבלי ג'יהאד שם. לומר על נתון כזה שבכך "פירקנו את חטיבת רפיח" לא עומד בשום סנדרט מקצועי באף צבא בעולם.

עוד כתב, "הבעיה בהודעה הזו היא לא רק סיבוב היח"צ שדו"צ מבקש לעשות תוך הטעיית הציבור. הבעיה הגדולה היא שהמידע הזה מועבר גם לקבינט, שאמור לקבל החלטות קריטיות על בסיס המידע השגוי. זה כבר עלול לעלות בחיי אדם ובשינוי מהלכי המלחמה.אחד מלקחי השבעה באוקטובר הוא החובה של צה"ל לומר אמת, להסתכל למציאות בעניים ולא לייפות אותה ולהתעלם מהסיכונים. את המלחמה הזו חייבים להמשיך עד להשמדה אמיתית ומלאה של חמאס והשבת החטופים כולם.
עד הניצחון!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום:

אוהד טל
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button