מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: סוכל ניסיון חיסול באשדוד, 4 חשודים נעצרו בתום מרדף

לאור אירועי האלימות והפשיעה החמורה שתרחשו בשבועות האחרונים בעיר אשדוד, החליט מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן על תכנית 'חוף מבטחים' שמתבצעת תחת פיקודו של מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן, בה סומנו היעדים המרכזיים המחוללים את הפשיעה האלימה בעיר על מנת להביאם מאחורי סורג ובריח ובמקביל להמשיך לפעול בנחישות למען ביטחונם של תושבי העיר.

לאחר שנעצרו השבוע שלושה חברי כנופיית פשיעה מהעיר בחשד לעבירות אלימות חמורה, פעילות המשטרה בעיר אשדוד נמשכת, בשילוב יחידות טקטיות משטרתיות על מנת להגביר את הלחץ על העבריינים ולסכל את כוונותיהם להוציא לפועל פיגועים פליליים.

בפעילות מבצעית ממוקדת מודיעין של משטרת אשדוד יחד עם חטיבת סה"ר של המחוז הדרומי, הלילה (שישי) סמוך למגדלי K באשדוד, עצרו השוטרים לבדיקה שני רכבים מהם ניסו להימלט ארבעה חשודים בני 20-30, תושבי אשדוד ואופקים שלאחר מרדף קצר נעצרו. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבים נתפסו שני אקדחים טעונים, רובה 'קרלו', סכינים, אלה נשלפת, שכפצים, מסכות פנים, מכשירים ניידים וכ- 11 אלף שקלים במזומן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף נתפסו שני הרכבים ששימשו את החשודים. לפי החשד, בכוונתם של החשודים היה להוציא לפועל פגיעה פלילית באמצעות אותם כלי נשק, הם הועברו לחקירה בתחנת אשדוד שבסיומה יובאו בפני בית משפט השלום לדיון בעניינם.

אשדוד - סכין - נשק
צילום: דוברות המשטרה
אשדוד - עבריינים - נשק
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button