חדשות הארץמבזקים

השריפה בישוב נווה צוף בבנימין אתמול: נגרמה מבקבוקי תבערה

אמש (חמישי) בשעות אחר הצהריים פרצה שריפה בישוב נווה צוף בבנימין, לוחמי האש ומתנדבים מתחנה אזורית בנימין הוזנקו במהירות למקום, בסיוע של צוותים מרחבי המחוז ומחוזות שכנים.

טפסר משנה עידו פרץ מפקד תחנה אזורית בנימין אמר: ״אמש בשעות הצהריים התקבל דיווח על שריפה שפרצה ביישוב נווה צוף בבנימין. לאור הכרת השטח, והבנת האיומים הוזנקו למקום צוותים רבית מתחנה אזורית בנימין, וכן סיוע מתחנות שכנות במחוז יו"ש וסיוע בין מחוזי. צמד מטוסי כיבוי מטייסת "אלעד" הוזנקו למקום על מנת לסייע במאמצים לכיבוי השריפה״.

עוד הוסיף כי ״הצוותים פעלו בנחישות רבה לכל אורך האירוע על מנת לבלום את האש מלהגיע לבתי היישוב שהיו במרחק מזערי מקו האש. לאחר מספר שעות של לחימה עיקשת באש הושגה שליטה על השריפה, לוחמי האש נשארו בשטח לביצוי פעולות כיבוי משלימות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רב רשף אלירן צרויה קצין החקירות של מחוז יו"ש הוסיף: "עם קבלת הדיווח על השריפה יצא למקום חוקר שריפות מענף החקירות של מחוז יו"ש. עם ההגעה לשטח החל החוקר בביצוע פעולות חקירה על מנת להגיע למוקד השריפה ולקבוע כיצד פרצה״.

עוד ציין כי ״במוקד השריפה נמצאו מספר בקבוקי תבערה, ולאחר ביצוע פעולות חקירה משלימות ניתן לקבוע כי בקבוקי התבערה הושלכו על ידי שתי דמויות סמוך לגדר היישוב. הבקבוקים הועברו לבדיקת חוקרי מז"פ של משטרת ישראל״.

שריפה בבנימין
ארכיון. צילום: כבאות והצלה

Back to top button