מבזקיםמשפטי/פלילי

משטרת ירושלים סיכלה גניבת קרוואן: שני שב"חים נעצרו במנהרת הראל

מאבקה של משטרת ישראל בעבירות הרכוש ובמבצעיהם, נמשכת כל העת תוך מיצוי יכולות מבצעיות שונות. כך גם הלילה (שישי) בעיר בית שמש, עת ערכו בלשי המשטרה בעיר פעילות לסיכול פעילות עבריינית זאת, בדגש לעבירות של גניבת כלי רכב.

לפנות בוקר, הבחינו בלשי תחנת בית שמש ממחוז ירושלים, ברכב שעורר חשדם וביצעו פעילות סמויה לבחון את מעשיו בעיר. כעבור פרק זמן, הבחינו הבלשים כי חשדם לא היה לשווא והרכב יצא מהעיר ועושה דרכו חזרה לכיוון כביש 1 מזרחה, כשקרוואן נגרר על ידו.

בפעילות משותפת של בלשי תחנות בית שמש והראל במרחב ציון, בוצע בסיוע שוטרי הסיור חסימה במנהרת ׳הראל׳. בהינתן האות, פשטו הבלשים על הרכב בו שני החשודים וביצעו את מעצרם. בחיפוש ברכב איתרו הבלשים כלי פריצה ומספר רב של טלפונים סלולריים. כמו כן, התברר כי מדובר ברכב "משוכפל" עליו הותקנו לוחיות זיהוי של רכב מסוג אחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שני החשודים, פלסטינים שוהים בלתי חוקיים תושבי אזור רמאללה בגילי 18 ו-31, הועברו לאחר מעצרם לחקירה בתחנת בית שמש ובמהלך היום יובאו בפני בימ"ש לדיון בהארכת מעצרם.

מקרה זה מצטרף לשני סיכולים נוספים במהלך השבועיים האחרונים על ידי שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים, של ניסיונות גניבת קרוואנים על ידי פלסטינים שב"חים. חקירת מקרים אלו הסתיימה זה מכבר וכנגד המעורבים הוגשו כתבי אישום על ידי התביעה המשטרתית בהתאם למיוחס להם.

גניבת קרוואן
צילום: דוברות המשטרה
גניבת קרוואן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button