חדשות הארץמבזקים

סוכלו שני פיגועי תופת: מחבל נעצר בחלחול, רכב ממולכד נוטרל בטובאס

ברביעי בלילה לוחמי היחידה המשטרתית המיוחדת (ימ"מ) – היחידה הלאומית ללחימה בטרור ושירות הביטחון הכללי ביצעו פעילות משותפת יחד עם כוחות צה"ל ומג"ב ועצרו מבוקש תושב חלחול שבחטיבת עציון שהיה מעורב בפיצוץ מכונית תופת סמוך לחברון ב-13.08.24. המבוקש נפצע במהלך פיצוץ המכונית וכפי שניתן לראות בתיעוד המצורף נעצר על ידי לוחמי הימ"מ והשב"כ בבית חולים בעיירה חלחול, סמוך לחברון בו היה מאושפז על רקע פציעתו.

בנוסף, ביום רביעי, במהלך פעילות כוחות הביטחון בטובאס שבחטיבת הבקעה והעמקים אותר ע״י כוחות צה״ל רכב תופת שסיכן את הלוחמים. חבלני מג"ב איו"ש הוקפצו למקום, וזיהו כי הרכב מכיל 3 מטעני חבלה במשקל 80 ק"ג. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, החבלנים נטרלו את הרכב במקצועיות.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות ואמר: "אני מברך את לוחמי הימ"מ על הפעולה המוצלחת והמקצועית שביצעו. העבודה היסודית והאמיצה של הכוחות, בשיתוף פעולה עם יתר כוחות הביטחון, מראה את המחויבות שלנו לביטחון אזרחי ישראל – הלוחמים שלנו יגיעו לכל מקום שידרשו לשם כך״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר כי: ״פעילות הימ"מ לא רק מביאה לידי ביטוי את המומחיות וההכשרה הגבוהה של היחידה, אלא גם משתלבת בצורה מושלמת עם יתר יחידות משמר הגבול ומשטרת ישראל שפועלות בכל הגזרות בנחישות ובמסירות, בהן יחידת החבלה של מג"ב איו"ש שבנטרול רכב התופת בטובאס למעשה סיכלו אמצעי שעלול היה לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון״.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button