מבזקיםתאונות דרכים

נקבע מותו של הילד שנפצע אנושות בתאונה ליד חטמ"ר שומרון

עדכון לתאונה בכביש 555: 7 נפצעו בתאונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותו של ילד כבן 3 ופינו במסוקים וניידות טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון, שניידר ושיבא בתל השומר 6 פצועים, בהם: 4 קשה, מהם: גבר כבן 50 עם חבלות בגפיים, גבר בן 20 עם חבלת ראש, גבר בן 20 עם פגיעה רב מערכתית ונער בן 14 עם פגיעה רב מערכתית, 1 בינוני בת 35 עם חבלת בטן ו-1 קל ילדה בת 10.

חובשי רפואת חירום במד"א אליה דנינו ויהודה וינטר סיפרו: "היינו בדרכנו הביתה ממשמרת בוקר באמבולנס בירושלים. נקלענו לזירה ממש שניות בודדות אחרי שהתאונה התרחשה ומיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א והתחלנו לטפל בפצועים. אחד מהרכבים החל לבעור ובמהירות חילצנו ממנו צעיר כבן 20 שסבל מחבלת ראש״.

״תוך כדי הטיפול הבנו שהיה ברכב נוסע נוסף וכעבור מספר דקות הוא אותר שוכב בשיחים במרחק של מספר מטרים כשהוא גם כן פצוע באורח קשה ובהכרה מעורפלת. מהרכב השני חילצו אלינו ילד כבן 3 שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו בשטח על ידי פראמדיק של מד"א בסיוע רופא צבאי״, הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״גבר כבן 50 ונער כבן 14 שהיו ברכב השני ונפצעו באורח קשה פונו יחד עם שני הפצועים כבני 20 בניידות טיפול נמרץ של מד"א למסוקים שפינו אותם לבתי החולים. אישה כבת 35 שנפצעה באורח בינוני וילדה בת 10 במצב קל, שתיהן מהרכב השני, פונו ע"י צוותי מד"א לבלינסון ושניידר״, אמרו לסיום.

כביש 555 - תאונה
צילום: דוברות מד״א

Back to top button