מבזקיםפוליטי / מדיני

עימותים עם שוטרים ומעצרים בהפגנת מחאה בירושלים

במהלך הפגנת המחאה שהתקיימה הערב בכיכר ציון בירושלים, נרשמו עימותים בין שוטרים וחלק מהמפגינים שהובילו לכמה מעצרים. לטענת המשטרה, העימותים החלו לאחר שהמפגינים הפרו את ההסכמות ופנו לצעוד בדרך שלא הופיעה תכנון, תוך חסימת כלי רכב. כמו כן נעצרה מפגינה שלטענת המשטרה נאסר עליה להגיע להפגנות בצו שיפוטי.

תגובת המשטרה: "הערב, התקיימה מחאה בכיכר ציון בירושלים בהשתתפות מאות מפגינים. בהמשכה, החלו משתתפיה ללא תיאום או אישור מהמשטרה לצאת לתהלוכה תוך הפרעה לתנועת כלי רכב ומבלי שנשמעו להוראות השוטרים לעלות למדרכה הסמוכה. בעקבות כך, הכריז קצין משטרה כי מדובר במחאה בלתי חוקית ולאחר מכן, פעלו השוטרים להדיפתם של מפרי הסדר אל המדרכות."

"בתוך כך, בין משתתפי הפרת הסדר, זוהתה חשודה שרק לפני כשבוע ימים, בית המשפט אסר על השתתפותה במחאות בלתי חוקיות. החשודה בחרה להתעלם מהוראת בית המשפט וכן התעלמה מקצין משטרה אשר התריע בפניה כי היא מפרה צו שיפוטי – המשיכה בהשתתפותה בהפרת הסדר ובשל כך- נעצרה על די השוטרים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר מהמשטרה כי במהלך אירוע המחאה המרכזי שהתקיים בתל אביב, נעצרו שבעה חשודים שברשותם תיקים עם צמיגים מפוררים וחומרים החשודים כחומר בערה במתחם המחאה בתל אביב.

הפגנת מחאה - ירושלים- עימותים בין מפגינים לשוטרים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button