חדשות הארץמבזקים

בתו של הרב עובדיה יוסף: עשו עסקה כבר! תצילו אותם לפני חגי תשרי

במהלך עצרת המחאה של משפחות החטופים בתל אביב, שודר מסר מצולם של עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, אשר אמרה: ״גדלתי בבית של תורה, גדלתי על ערכים שקיבלתי מאבי, המר״ן זצ״ל, הרב עובדיה יוסף. זה בית שבו מדיניות עברה עם לימוד תורה, ועם ישראל כולו היה עד לערכים שהוא הנחיל לנו, שערך החיים גובר על כל ערך אחר בתורה."

"מצווה להציל אדם אפילו ביום הכיפורים, מחללים את יום הכיפורים כדי להציל חיים. בואו נלך לערכים היהודיים שלנו, בואו נתחבר אליהם. נתחבר אליהם בכוח מפני שזה שלנו! ״כל המציל נפש מישראל כאילו קיים עולם מלא״. אנחנו יכולים להניח את הערכים האלה בצד? במה אנחנו יהודים? ״לא תעמוד על דם רעיך״ שישה נהרגו, נרצחו בדם קר. וראינו באיזה תנאים הם חיו."

"אנחנו לא יכולים לעבור לסדר היום, אנחנו צריכים להציל את כולם ויפה שעה אחת קודם. לא לחשוב על מה יהיה אחר כך, לפני שהוודאות של עכשיו. משום שאין לנו ספק שחייהם בסכנה, הוודאות של עכשיו גוברת על חשש עתידי כלשהו. אני פונה אל מקבלי ההחלטות שלנו: אתם רואים את עם ישראל מגיע בהמוניו לכאן, הוא מגיע כדי לתמוך במשפחות שאין להן יום ואין להן לילה, ואני יודעת שאתם רואים אותנו ושומעים אותנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בר שלום ביקשה: "אנא עשו עסקה כבר! תצילו אותם לפני חגי תשרי, שנוכל לבקש מהם סליחה בחודש אלול. כדי שכולנו ניכנס לחיים טובים ולשלום. אי אפשר אחרת, אני לא מאמינה שמישהו חושב שאפשר אחרת החיים שלנו, החיים שלהם הכל בידכם מקבלי ההחלטות, עשו את זה עכשיו, רגע קודם! תביאו אותם הביתה, את הילדים, את המבוגרים, את כל מי שנמצא שם, אנחנו רוצים אותם. רוצים לבקש מהם סליחה, כדי שכולנו נכנס לחיים טובים ולשלום״.

צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים

Back to top button