מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד צעיר מירושלים בחשד לאונס ממושך של אחיותיו הקטינות

חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים, החלו בחקירה סמויה בעקבות חשדות נגד תושב העיר העתיקה בירושלים בשנות ה-20 לחייו, בעקבות דיווח על חשד לעבירות מין שבוצעו במהלך השנים כלפי אחיותיו הקטינות שגילן מתחת ל-12 שנים.

במהלך פעולות החקירה עוד בטרם מעצרו של החשוד, נאספו על ידי החוקרים, עדויות המחזקות את החשדות כלפיו בגין עבירות של אינוס, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 ואונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה. על פי ממצאי החקירה והעדויות, פגע החשוד מינית באחיותיו במספר הזדמנויות במהלך השנים. כלפי אחת מהן, המעשים נעשו בהיותה כבת שש שנים בלבד, וכלפי כל אחת מהן מדובר במספר רב של מקרים שהתרחשו לאורך זמן.

בתחילת החודש עצרו שוטרי מרחב דוד את החשוד, הוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. לאחר שהושלמה מלאכת החקירה במשטרה, וגובשה תשתית ראייתית כלפיו, בימים האחרונים הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום היום (ראשון) על ידי הפרקליטות ומעצרו הוארך עד היום (ראשון).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קצין החקירות של מרחב דוד, פקד אליישיב גהלי, מסר: ״מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, נחשפנו למסכת עבירות מין חמורות ומתמשכות של החשוד בשתי אחיותיו, מעשים שהתרחשו לא מעט שנים. ביצענו את פעולות החקירה ברגישות המתבקשת ואספנו ראיות ועדויות שחיזקו את חומרת החשדות נגדו לעבירות מין, שבהן גם מעשי אונס. חקרנו כל שביכולתנו בכדי למצות את הדין עם החשוד שביצע את המעשים המזעזעים הללו ובימים אלה צפוי נגדו כתב אישום״.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button