בריאותמבזקים

שת"פ מפתיע: Wolt ומד"א יכשירו 1,000 שליחים להעניק סיוע מציל חיים

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, וולט ישראל ומגן דוד אדום יוצאים ביוזמה משותפת שמטרתה להציל חיים: מעל ל-1,000 שליחי וולט הוכשרו במתן עזרה ראשונה, יצוידו בערכות עזרה ראשונה, ויהיו מוכנים להעניק סיוע מציל חיים בכל רגע נתון, בכל מקום בו הם נמצאים.

בשנים האחרונות בכל מקום בו אנחנו נמצאים ובכל רחוב אליו נסתכל, נראה לפחות שליח וולט אחד. השליחים עם התיקים הכחולים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום בישראל יחד עם אפליקציית וולט הפופולרית. הנוכחות המשמעותית שלהם במרחב הציבורי, מפגישה אותם עם סיטואציות שונות ומאפשרת להם להיות זמינים ולהגיב במקרי חירום במהירות. הפרויקט החדש נועד להציל חיים על ידי מינוף הפריסה הרחבה של 20,000 השליחים ברחבי הארץ, ולהפוך אותם לכוח עזר ראשוני במקרי חירום רפואיים הדורשים טיפול מיידי.

בשבועות האחרונים יצאה וולט בסדרת אירועי ענק להכשרת שליחים להענקת עזרה ראשונה, שמועברת על ידי מדריכי מד״א. במהלך ההכשרה, השליחים לומדים מגוון מיומנויות מצילות חיים, כמו פעולות החייאה, טיפול בפציעות, עצירת דימומים, והגשת עזרה במקרי חירום רפואיים שונים. עם סיום ההכשרה, יוכלו הלקוחות לקבל הודעה באפליקציה כאשר השליח שבדרכו אליהם עבר את הכשרת מד״א, מה שייצור חיבור אישי נוסף עם המהלך ויגביר את המודעות. שיתוף הפעולה הזה הוא חלק מהחזון הרחב של וולט לעשות כמה שיותר טוב במקומות בהם היא נמצאת והוא צפוי להתרחב בהמשך עם הכשרה של אלפי שליחים נוספים בכל רחבי הארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אליה יוספיאן, סמנכ״ל אופרציה, וולט ישראל: "אלפים רבים של שליחים בוולט נמצאים בכל זמן נתון ברחובות, אוספים משלוחים מאלפי בתי עסק ומשמחים לקוחות בכל הארץ. אנחנו מבינים שלנוכחות הזו יכולה להיות משמעות שהרבה גדולה מפרנסה בלבד – ההזדמנות להציל חיים. השותפות עם מד״א תאפשר לנו לוודא שכמה שיותר שליחים, בכל רגע נתון, מסוגלים לתת מענה רפואי ראשוני במידת הצורך ובכך להגביר את הביטחון של כל אחד ואחת מאיתנו. ההיענות של השליחים להזמנה לעבור קורס עזרה ראשונה של מד״א מרגשת ומחזקת את הרצון שלנו להרחיב את הפרויקט בקרוב מעבר ל-1,000 השליחים הראשונים״.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: ״אני מברך את וולט על היוזמה יוצאת הדופן שנקטו להכשרת 1,000 שליחים עד סוף השנה. הדרכת העזרה הראשונה שעוברים השליחים תיתן להם כלים חשובים כמו ביצוע החייאה וחבישה ותצייד אותם בערכת עזרה ראשונה מקצועית כדי שיוכלו לתת את המענה הראשוני אם חלילה יתקלו בסיטואציה מהסוג הזה, עד להגעת האמבולנס. משמח מאוד לפגוש בחברה שמעוניינת למקסם את ההשפעה החיובית של הנוכחות שלה במרחב הציבורי״.

Back to top button