חדשות הארץמבזקים

בתום חילוץ מורכב: נקבע מותו של הפועל שנפל לבור ביוב במזכרת בתיה

לפני זמן קצר (שני) נקבע מותו של גבר כבן 55 שנפל לבור ביוב ברחוב שרה אהרונסון במזכרת בתיה. פראמדיק בכיר במד"א יהודה בן אברהם וחובשי רפואת חירום רן מנוסיס ויהודה מרקוס דיווחו: "מדובר בפועל שנפל לתוך בור ביוב במהלך עבודתו".

עוד מסרו אנשי הצוות הרפואי: "ראינו את הפועל שוכב בתוך הבור כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של לוחמי האש הם הוציאו את הפועל, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

באירוע טיפלה יחידת החילוצים המיוחדים של תחנת רחובות-מחוז מרכז, בשת״פ עם מחלצי יחידת להבה. תחילה לוחמי האש של תחנת רחובות ביצעו פעולות ניטור לשלול הימצאות של חומרים מסוכנים ואווירה מסכנת חיים. בתום של הערכת מצב של מפקד האירוע ר/רשף דניאל אומרדקר, הוחלט על פעולת חילוץ באמצעות מערכות חבלים ומערכת אספקת אוויר למחלצים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל הוצב מפוח לאוורור/יניקה של אוויר לשיפור האווירה הרעילה בתחתית הבור. לוחמי היחידה של החילוצים המיוחדים של תחנת רחובות בשת״פ עם מחלצי יחידת להבה בנו מערכת גלישה והרמה באמצעות אמצעים יעודיים שברשות היחידות.

המחלצים הוגלשו לעומק הבוקר, רתמו את הלכוד באביזר ייעודי והוא הועלה אל פני השטח לקבלת טיפול רפואי של כוחות הרפואה במקום. כאמור, כוחות הרפואה במקום קבעו את מותו של הלכוד.

חילוץ לכוד בבור ביוב - מזכרת בתיה
צילום: דוברות כבאות והצלה
חילוץ לכוד בבור ביוב - מזכרת בתיה
צילום: דוברות כבאות והצלה
חילוץ לכוד בבור ביוב - מזכרת בתיה
צילום: דוברות כבאות והצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה

3 תגובות

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדולללללללללל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Back to top button