מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב חולון שניסה לרצוח את בת זוגו כי ביקשה להיפרד

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד פליקס אצילדייב, בן 37 מחולון, בגין ניסיון הרצח של בת זוגו בצומת ביל"ו באוגוסט האחרון. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עומר סגל-רוזנבוים מפרקליטות מחוז מרכז, בת זוגו של הנאשם ביקשה להיפרד ממנו לאחר שגילתה פרטים על עברו אשר הסתיר ממנה.

בשל חששה מתגובתו של הנאשם לפרידה, עברה המתלוננת להתגורר בבית הוריה. באחד הבקרים ארב הנאשם למתלוננת בסמוך לבית הוריה, כשהוא רכוב על אופנוע, ונושא על גופו סכין מתקפלת. הוא עקב אחריה עד שנעצרה ברמזור, אז עצר לצד רכבה, דפק על חלון הרכב וביקש לשוחח עמה.

המתלוננת נאותה לבקשתו, עצרה את רכבה בצד הדרך, והנאשם נכנס והתיישב במושב שליד הנהג. בין השניים התפתח שיח כשבמהלכו שלף הנאשם את הסכין ואילו המתלוננת התחננה: "אל תרצח אותי, אל תדקור אותי". בהמשך ניסתה להימלט מן הרכב תוך שהיא זועקת לעזרה, כשבכל פעם הנאשם תופס אותה ומושך אותה פנימה. לבסוף, הצליחה לפתוח את דלת הרכב ולהימלט אך הנאשם תפס אותה, הכה אותה, דקר אותה בחזה, הטיח אותה בכביש ודקר אותה עוד תשע דקירות בגבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם חדל ממעשיו רק כשהבחין בעוברי אורח שהתקרבו לעברם, אז נכנס לרכבה של המתלוננת ונמלט מהמקום. הוא זנח את רכבה של המתלוננת והסתתר עד שאותר על ידי המשטרה בבית מלון בטבריה כשבוע לאחר מכן. המתלוננת פונתה לבית החולים במצב קשה ובסכנת חיים, כשהיא סובלת מדקירות מרובות.

פליקס אצילדייב נאשם בעבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים, הסגת גבול כדי לעבור עבירה, היזק לרכוש במזיד והפרת הוראה חוקית.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
משפט - פלילי - כתב אישום - הכרעת דין
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button