מבזקיםמשפטי/פלילי

אשדוד: נעצרו 4 חברי כנופיית פשע בחשד חטיפה ופציעה של צעיר בן 21

ב-11 בספטמבר לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח אודות צעיר כבן 21 תושב העיר אשדוד, שאותר באזור שדה עוזיה כשעל גופו חבלות ופצע דקירה, והוא פונה לבית החולים אסותא. לאחר תחקור ראשוני, עלה החשד שהקורבן נחטף מהעיר אשדוד על רקע סכסוך פלילי בין כנופיות פשיעה, באמצעות רכב ששימש את החשודים, ומשם הוא נלקח למקום מבודד, שם לפי החשד הוא הותקף בכלי תקיפה שונים וכן נדקר.

לאחר מכן החשודים הותירו אותו פצוע באזור שדה עוזיה ונמלטו מהמקום. חקירת האירוע החמור הוטלה על ימ"ר לכיש, שהחלה מיד יחד עם תחנת אשדוד לבצע פעולות חקירה תוך איסוף מודיעין וממצאים, וחוקריה הצליחו להתחקות אחר זהותם של ארבעה חשודים המשתייכים לכנופיית פשיעה מקומית, אחריהם נפתח מצוד, עד למעצרם אתמול במקום מסתור בישוב ניצן.

במהלך פשיטת הכוחות על דירת המסתור, אחד החשודים שלף סכין ואיים על השוטרים, שהשתלטו עליו. כמו כן, הרכב שלפי החשד שימש את החשודים, אותר ונתפס להמשך חקירה. כלל החשודים בשנות ה-20 לחייהם 20 וקטין כבן 17, נחקרו בימ"ר לכיש בחשד לעבירות של חטיפה, קשירת קשר לפשע, החזקת סכין וחבלה חמורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום (שני) יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם. מהמשטרה נמסר כ מעצר זה מצטרף למעצרן של שתי כנופיות פשיעה נוספות מהעיר אשדוד במהלך השבוע החולף, בגין עבירות של פשיעה אלימה וכוונות פגיעה.

סכין ונדן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button