מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ טלי גוטליב נגד צירופו של סער: למה לצרף מפלגה בגסיסה?

בעקבות השמועות על מו"מ מתקדם בין הליכוד לגדעון סער על כניסתו לממשלה במקומו של יואב גלנט, שעל פי השמועות אמור להיות מפוטר מתפקידו כשר הביטחון, צייצה לפני זמן קצר (שני) ח"כ טלי גוטליב: "אין בליכוד אנשים שראויים להחליף את גלנט? יש גם יש! למה הביזוי בצירוף מפלגה בגסיסה עם 4 מנדטים ועוד לתפקיד הביטחון?"

גוטליב מזכירה: "סער פרש מהממשלה בזמן מלחמה וחתר תחת ראש הממשלה. וכולם כמו עדר שותקים. גם בלי גלנט יש לנו 63 מנדטים. אני צריכה לסמוך על סער? על יסוד חלקו ברדיפת נתניהו וחלקו במינוי מיארה?. אדוני ראש הממשלה, במפלגת הליכוד יש אנשים ונשים נאמנות ונאמנים להחליף את גלנט. סער עסוק בפוליטיקה בזמן מלחמה ואין סיכוי שאני אעמוד מנגד מול נעיצת מסמר בארון קבורת ממשלת הימין."

מהצד השני של מתרס הפוליטי, יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן צייץ: "גדעון, סקרים לא מחמיאים זאת לא סיבה לזרוק את כל הערכים בצד. שנים שאתה מטיף כמה נתניהו מושחת ופועל ממניעים אישיים, אם תצטרף לממשלה אתה תהיה בדיוק מה שהטפת נגדו. מי שלא רוצה בחירות, יודע למה. כשהן יתקיימו והציבור יעיף את ממשלת המחדלים, אנחנו נהיה שם כאלטרנטיבה נקייה וישרת כפיים שלא מחליפה ערכים בג'ובים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ועדת החוץ והביטחון - ח"כ טלי גוטליב
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button