מבזקיםמשפטי/פלילי

טלית וספר תנ״ך מהודר אותרו ב״זולה״ ביער: 3 שב״חים נעצרו

פעילות משטרתית מהירה ומקצועית, הובילה למעצרם של חשודים פלסטיניים בהתפרצות לדירת מגורים בימים האחרונים. החשודים, אותרו על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים כשהם מסתתרים בחורשה מיוערת בעיר.

בימים האחרונים הגיש תושב ירושלים תלונה מקוונת למשטרה באמצעות המרשתת, כי ביתו נפרץ ומתוכו נגנבו תכשיטים, סכום כסף מזומן בסך אלפי ש"ח ורכוש נוסף. בין היתר, נגנב צרור מפתחות רזרביים של רכבו ובהמשך לכך, נגנב גם רכבו. מיד עם קבלת תלונתו, החלה חקירה מהירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים ובסיוע היחידה המרכזית, במטרה להתחקות אחר העבריינים שביצעו את המעשה.

במסגרת החקירה, ולאחר שנאספו ממצאים שונים, איתרו אמש (שני) בלשי ימ"ר ירושלים שלושה חשודים פלסטיניים, שב"חים תושבי ענאתא ו-סיעיר בשנות ה-30 לחייהם, מסתתרים בחורשת יער בדרום העיר. הבלשים ביצעו את מעצרם של השלושה, תוך ניסיונות של אחד החשודים להתנגד לכך תוך שימושו בכוח כלפי הבלשים, ללא הועיל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיפוש שנערך ב"זולה" בה שהו, איתרו הבלשים ברשותם של החשודים רכוש רב החשוד כגנוב וכלל ספר תנ"ך מהודר, טלית לבנה, מספר פלאפונים, סכום כסף נכבד, תרופות מרשם על שמו של אזרח ישראלי ועוד. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה ובסיומה נכלאו. הבוקר הובאו החשודים לדיון בעניינם ומעצרם הוארך לבקשת המשטרה בשישה ימים, לטובת מיצוי חקירתם.

רכוש - גניבה
צילום: דוברות המשטרה
רכוש - גניבה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button