מבזקיםפוליטי / מדיני

חברות הסלולר השלימו את המענה האנרגטי בכ-480 אתרים קריטיים בצפון

משרד התקשורת מפרסם כי לאחר פעילות מאומצת, חברות הסלולר סלקום, PHI (הוט מובייל ופרטנר) ופלאפון השלימו את הרחבת המענה לרציפות האנרגטית באתרי הסלולר הקריטיים בצפון הארץ. כחלק מהיערכות משרד התקשורת לתרחיש הייחוס הצפוני ע"פ רח"ל (רשות החירום הלאומית), המשרד הקצה כ- 28 מיליון שקלים לחברות הסלולר במטרה להבטיח את המשך תפקודם של אתרי הסלולר הפרוסים במטרופולין חיפה.

בנוסף, משרד התקשורת הקצה עוד כשלושה מיליון שקלים לטובת עיבוי אנרגטי באתרים קריטיים בעוטף עזה. שר התקשורת שלמה קרעי: "לאחר עבודה מאומצת של משרד התקשורת, חברות הסלולר ורח״ל, השלמנו את המענה האנרגטי לאתרי הסלולר בצפון. המהלך הנוכחי יבטיח את מוכנותם של חברות הסלולר לתרחישי הייחוס של הגזרה הצפונית."

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "מזה חודשים רבים המשרד פועל לילות כימים להבטיח את הרציפות האנרגטית במטרופולין חיפה ובמחוז צפון, בהתאם להנחיית השר ולתרחישי הייחוס. הפרוייקט, שהתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם חברות הסלולר, ורשות החירום הלאומית, יאפשר המשך פעילות רציפה של הרשתות הסלולריות במשך שעות רבות ובכך יתרום לחוסן הלאומי, לביטחון התושבים ולהצלת חיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כנסת ישראל - שלמה קרעי -שר התקשורת
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

Back to top button