מבזקיםמשפטי/פלילי

ירושלים: תקף מינית עוברת אורח ברחוב ונעצר בעת שנמלט

בתחילת החודש, התקבל דיווח במוקד המשטרה על מקרה בו חשוד תקף וביצע עבירות מין בעוברת אורח שעשתה דרכה לתומה בשכונה בצפון העיר. מיד עם קבלת הדווח במשטרה, הגיעו שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים לשכונה, וערכו סריקות אחר החשוד במעשה. במקביל לסריקות אלו, נפתחה חקירה על ידי תחנת שלם, תוך איסוף ראיות ועדויות וכל זאת במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה שנמלט.

מחקירת המקרה עלה, כי החשוד ארב לעוברת האורח בעת שעשתה דרכה, לפתע תקף אותה מאחור, הניח את ידו על פיה וביצע בה עבירות מין. בשל מעשיו ומבלי שאיבדה עשתונותיה, פרצה האישה בצעקות לעזרה ולמרבה המזל, עובר אורח שנכח בסמוך למקום הבריח את החשוד.

במסגרת חקירת המקרה, עלה בידם של חוקרי תחנת שלם להתחקות אחר החשוד במעשה, והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת לטובת מיצוי הליכי חקירתו, תוך התקדמות והתחזקות החשדות כלפיו בעבירות של תקיפה ועבירת מין כלפי הקורבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימים האחרונים הסתיימו פעולות החקירה בעניינו של החשוד, במהלכה הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית כלפיו הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על כוונתה להגיש כתב אישום נגדו, תוך שמעצרו הוארך עד לתאריך ביממה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button