חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: חיזבאללה תכנן להתנקש בשר לשעבר בוגי יעלון

בספטמבר שנה שעברה (15.9) אירע פיצוץ מטען בפארק הירקון בת"א ללא נפגעים והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א והשב"כ. במסגרת החקירה עלה חשד כי, הפעלת המטען הינו אירוע פיגוע חבלני בניסיון לפגוע באזרחים ששהו באותה עת בפארק הירקון.

עם התקדמות החקירה הצליחו חוקרי הימ"ר והשב"כ לעלות על אנשי התשתית שהיו מעורבים בהטמנת מטען הכלימגור ולבצע מעצרים של שמונה חשודים. הבנת גורמי הביטחון היא כי המטען מיועד היה לפגוע באישיות בכירה. הבדיקות שכללו תחקור מצלמות בשטח סביב גורמים רלוונטיים שנהגו לפקוד את איזור הפיגוע בזמן הרלוונטי הובילו למסקנה שיעד הפיגוע היה הרמטכ״ל ושר הביטחון לשעבר – משה בוגי יעלון.

אנשי התשתית מסרו כי התקינו מצלמה על גוף המטען באופן שאיפשר תצפית מרחוק על התנועה בשבילי הפארק. המטען הופעל על דמות שנחזתה על ידי התשתית להיות משה יעלון אך איש לא נפגע. כאמור, פעילות חקירתית מאומצת תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים, הובילו לפענוח הפרשייה הבטחונית ולמעצרם של שמונה חשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והוטל צו איסור פרסום גורף על החקירה. היום (רביעי) הוסר הצו וכעת ניתן לפרסם את פרטי החקירה והפרשייה הבטחונית.

בוגי יעלון
צילום: אלעד גוטמן

Back to top button