מבזקיםמשפטי/פלילי

משפחת המאבטח שנרצח בטייבה נפגשה עם השוטרים שפענחו את התיק

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון קיים הבוקר (רביעי) מפגש מרגש וסגירת מעגל עם משפחת אבו גאנם, בתום חקירה מואצת שניהלה ימ"ר מרכז שהובילה לפענוח רצח אדיר גאנם, בעת שעבד כמאבטח ראש עיר בטייבה. המפגש נערך במעמד בני המשפחה, מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון והממ״ז הנכנס, ניצב יאיר חצרוני, מפקר הימ"ר, קציני היחידה החוקרת ומפקד יחידה 33 שעצר את החשודים בלב שכם.

הממ"ז הדגיש כי חקירת הרצח הוכרזה תיק דגל ערכי ולפיכך הטיל את המשימה על ימר מרכז שניהלה שת"פ מקצועי עם יחידות נוספות. עוד הוסיף, כי ההישג המקצועי הינו תולדה של חקירה נחושה לאורך זמן ויכולות מבצעיות, חקירתיות וטכנולוגיות.

״הפכנו כל אבן, לא חסכנו באמצעים, כל יחידות המשטרה נרתמו וסייעו לימר מרכז בפענוח ומעצר החשודים שהסתתרו בשטחי איו"ש. אנחנו חלק משרשרת האכיפה למען שלום הציבור ובטחון המדינה, אולם יש בשרשרת הטיפול חוליות קריטיות נוספות, בהן הפרקליטות, בתי המשפט, מערך הכליאה הלאומי בשב"ס ומערכת החינוך״, אמר הממ״ז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביו של אדיר גאנם, הודה למפקד מחוז מרכז ומפקד הימ"ר וציין: ״הפכנו למשפחה ואני מודה על הקשר הרציף לאורך התקופה. אנחנו מעריכים את העבודה וההשקעה. אנחנו משפחה שחיה את עולם הבטחון ומבינים את העבודה הקשה שלכם עד לפענוח. אדיר לא יחזור, החיים שלנו השתנו, אבל מתנחמים שהרוצחים בכלא ומקווה שהענישה תהיה מחמירה ושבית משפט לא יקל! למען בטחון הילדים והנכדים שלנו ובטחון המדינה״.

ניצב אבי ביטון - משפחת גאנם
צילום: דוברות המשטרה
ניצב אבי ביטון - משפחת גאנם
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button