מבזקיםמשפטי/פלילי

מבצע אכיפה בעכו: נתפסו אלפי סיגריות מזויפות ובשר לא ראוי למאכל

משטרת עכו במחוז חוף בהובלת משרד הרישוי התחנתי בשיתוף פעולה עם משרד השיטור העירוני הובילו פעילות התקפית בשיתוף פקחי הפדרציה לקנייו רוחני, נגד סחר בטבק מוברח האסור למכירה בארץ – מעל 28,000 סיגריות החשודות כמזויפות נתפסו במבצע ממוקד בעסק בעיר.

יחידת השיטור העירוני של משטרת עכו יחד עם פקחי הרשות המקומית, הובילו פעילות לאיתור מכירת מוצרי טבק מזויף, במטרה לאתר סוחרי טבק המציעים את מרכולתם בניגוד לחוק לתושבי העיר.

במהלך הפעילות, הגיעו שוטרי ופקחי היחידה יחד עם פקחי הפדרציה, לעסק בו נמכרו מוצרי טבק, שעל פי החשד מזוייפים, בנוסף באותו בית עסק נמכרו על פי החשד כדורים מחוייבי מרשם, מוצרי להגברת מיניות, תרופות מחוייבי מרשם וכל זאת בניגוד לחוק וללא כל פיקוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סה"כ נתפסו בפעילות 136 פאקטים שהכילו כ- 29,000 סיגריות בשווי מוערך של 46,000 אלף שקלים. כמו כן, שווי המס בגין מוצרי הטבק שעל פי החשד לא שולם על ידי החשודים, נאמד בכ- 32,000 אלף שקלים. כאמור בעל העסק תושב עכו בשנות ה- 30 לחייו עוכב לחקירה בתחנה בסיומה שוחרר בתאים בהתאם לעמידה בערבויות וצפוי להיקנס בקנס של כ- 100 אלף ש"ח.

בפעילות נוספת של משרד רישוי ושיטור עירוני תחנת עכו בשיתוף פעולה עם יחידת הפיצוח של משרד החקלאות הפיקוח והוטרינר העירוני, בוצעו בדיקות במספר אטליזים בעיר עכו, באטליז אחד נחשפו בשרים לא למאכל אדם ונשמרים בתנאים לא ראויים. בעקבות כך הוחרמו כ- 50 ק״ג בשר מעסק זה שיעברו להשמדה. בעל העסק זומן להמשך הליך חקירה וטיפול עם משרד החקלאות ומשרד הבריאות.

סיגריות
צילום: דוברות המשטרה
סיגריות
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button