מבזקיםמשפטי/פלילי

ויכוח על חניה בירושלים הוביל לתקיפה ומעצר של 2 נאשמים, אב ובנו

ב-28 באוגוסט בשעת ערב מאוחרת, התקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים על מקרה אלימות שהתרחש במרכז העיר, במהלכו הותקף אדם על ידי שניים אחרים. שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים שהוזעקו למקום, איתרו את הקורבן כשחולצתו קרועה וסימני אלימות ניכרים על פניו.

לאחר תחקור ראשוני שערכו השוטרים במקום, בסריקה אותר אחד הנאשמים, קטין בן 16, והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה, תוך שנעשו מאמצים כבר בשלב זה לאיתור המעורב הנוסף- אביו של הנער. מחקירת המקרה עלה, כי במועד סמוך להתרחשות האלימה, התפתח דין ודברים בין הקורבן לנאשם ובשלב מסוים החל מתרחק הקורבן מהמקום אך אז, התקרב מאחוריו הנאשם והחל חובט בו אגרופים.

בתוך כך, הצטרף לתקיפת האלימה גם בנו, הנאשם השני, ובני המשפחה המשיכו תוקפים יחדיו באגרופים ובבעיטות את הקורבן וכתוצאה מכך, נגרמו חבלות בגופו של הקורבן עד כדי שנזקק לטיפול רפואי בבית החולים, שם הוגדר מצבו קל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת מאמצי החקירה של תחנת לב הבירה בירושלים, אותר ב-15 בספטמבר בשעות הצהריים הנאשם הנוסף, בן 55 מירושלים, והועבר אל תחנת המשטרה לחקירה, בשל החשדות כלפיו ומעורבותו במקרה אלימות זה. למחרת היום, הוארך מעצרו בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו.

היום, רביעי, לאחר שהושלמה החקירה, הגישה יחידת תביעות מחוז ירושלים בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים ואת כתב האישום נגד האב הנאשם לבית המשפט, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש על ידי שניים או יותר. כתב אישום זה, מצטרף לכתב האישום שהוגש לאחרונה בבית משפט לנוער כנגד בנו, שנטל עמו חלק בתקיפה האלימה שהתרחשה כלפי הקורבן.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button