מבזקיםצבא וביטחון

גלנט ברמת דוד: מרכז הכובד עובר צפונה באמצעות הסטת משאבים וכוחות

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום (רביעי) בבסיס רמת דוד של חיל האוויר. השר קיבל סקירה ממפקד הבסיס אלוף-משנה א׳ ומפקדי הטייסות, על הפעילות המבצעית לאורך התקופה האחרונה בכל זירות המלחמה. שר הביטחון שוחח עם צוותי האוויר והקרקע, והביע את הערכתו על תרומתם המשמעותית.

השר אמר: "מרכז הכובד עובר צפונה, המשמעות היא שאנחנו הולכים ומסיטים כוחות, משאבים, אנרגיה לכיוון צפון, לא שכחנו את החטופים ולא שכחנו את המשימות שלנו בדרום, זו חובה שלנו ואנחנו מבצעים אותה במקביל. הפעולה הזאת מתבצעת על ידי כל הגופים והמשימה היא משימה ברורה ופשוטה – להחזיר את תושבי הישובים בצפון לבתיהם בביטחון."

"אני חושב שכאשר אתם מסתכלים על תמונת המצב, צה"ל מביא הישגים מצוינים, יחד עם שב"כ, יחד עם מוסד, על כל הגופים ועל כל המסגרות והתוצאות הן תוצאות מאוד מרשימות. אנחנו יודעים את החשיבות הרבה שיש בעת הזאת לבצע את הדברים בשיתוף פעולה הדוק, זה קורה קודם כל בין כל השחקנים בתוך צה"ל יחד עם הארגונים האחרים וגם ברובד של המפקדים הבכירים ביותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"יש תיאום מלא במערכת ואחדות בקשר להשגת המטרות: ראש הממשלה, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד ושר הביטחון- כל מה שהם מייצגים, הכל בצורה משותפת מוקדש למטרה אחת – להחזיר את התושבים. אני מעריך שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בתוך המלחמה הזאת ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו, זה נכון לכולם, בוודאי למי שנמצא באוויר או שולט במה שנמצא באוויר, מפני שהפוזיציה פה היא יותר חזקה, זה לא חמאס, זה משהו אחר וצריך להיערך לעניין הזה כמו שצריך, לקחת את זה בחשבון״.

גלנט סיכם: ״אנחנו נדרש לעקביות לאורך הזמן, המלחמה הזאת דורשת תעוזה רבה, נחישות והתמדה. ותודה על כל מה שאתם עושים ומבצעים, אנחנו את המשימות שלנו בכל החזיתות הולכים להשלים ויש לכם את החובה, אבל גם את הזכות להיות שותפים למאמץ הזה, כל אחד בתפקיד שלו – בצוותי הקרקע וצוותי האוויר״.

השר יואב גלנט - בסיס רמת דוד- מטוס
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
השר יואב גלנט - בסיס רמת דוד - מטוס
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
השר יואב גלנט - בסיס רמת דוד - מטוס
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button