מבזקיםפוליטי / מדיני

אחיו של החטוף טל שוהם לח"כים חרדים: "אתם לא מונעים את ההפקרה"

על אף המתיחות הביטחונית, מאות אלפים השתתפו הערב (שבת) בעצרת הענק של משפחות החטופים מול שער בגין בת״א. מור קורנגולד, אחיו של טל שהם אמר: "ביום השבעה באוקטובר, נרצחו שלושה מבני משפחתי ונחטפו שבעה. שישה חזרו בעסקה הראשונה בנובמבר, אך אחי טל שהם נותר בעזה, בידי מפלצות החמאס כבר 351 ימים. אחי נשאר שם כי ראש הממשלה המשיך לטרפד את העסקה. היום, אני פונה לשותפיו לממשלה ושואל: משה גפני, ישראל אייכלר, יעקב מרגי, משה ארבל, יצחק גולדקנוף, אריה דרעי – למה הם עדיין בעזה? אתם רואים את ההפקרה ואם אינכם מונעים אותה, האחריות היא עליכם! דם החטופים הבאים יהיה על ידיכם אם לא תעשו מעשה עכשיו!"

אודי גורן, בן דודו של טל חיימי: "אני רוצה להגיע הערב דווקא לאנשים שאינם פה וצריכים לשמוע את הדברים, גם בחו״ל וגם בארץ. הדברים הבאים הם בשביל הישראלים שמתנגדים לנו. אני מבקש שתוציאו עכשיו טלפונים, צלמו את הנאום ותעלו לרשתות או שילחו למי שצריך עם הכיתוב: ״מסר לאחיי תומכי הקואליציה״. אני יודע, אתם לא איתנו ברחובות כי אומרים פה שהממשלה מפקירה חטופים וזה לא נעים לשמוע. אבל אכפת לכם מהחטופים, אז איפה אתם כן נמצאים? המדינה היא אתם, לא הממשלה. האם הממשלה הזו עושה את מה שהיא אמורה? 101 חטופים עדיין בשבי, ורבים נוספים מוצאים להורג. הממשלה לא רואה דחיפות להחזיר אותם. אז איפה אתם?! אי אפשר לשתוק יותר! קומו ועשו מעשה!"

עמית אלגרט, אחיינו של איציק אלגרט: "ראש הממשלה נתניהו, זעקנו במשך חודשים 'רון, נדב, מונדר' – אמרת לנו 'אחרי הרמאדן – רק לחץ צבאי' – ואתה רשא הממשלה? החזרת לנו אותם בארונות. זעקנו 'דנציג, פרי ומצגר' – אמרת לנו "רק רפיח, עוד שני גדודים ואנחנו פסע מניצחון" – ואתה ראש הממשלה? החזרת לנו אותם בארונות. זעקנו 'כרמל, הירש, עדן, אלכס, אלמוג ואורי' – אמרת לנו "ציר פילדלפי – רק לחץ צבאי"– ואתה ראש הממשלה? החזרת לנו אותם בארונות. הציבור הישראלי איננו מטומטם! אתה והממשלה הקיצונית שלך משתמשים בצה"ל לבצע 'לחץ צבאי' בכדי לשמור על הכיסא שלך – 'הלחץ צבאי' שלכם הורג את החטופים! הקרבת את המדינה, הקרבת את הצבא, הקרבת את החטופים והחטופות למות במנהרות החמאס שאתה מימנת!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שחר מור (זהירו), אחיינו של אברהם מונדר ז"ל: "אחיותי ואחי למאבק, החשוב ביותר בדור זה. המאבק הקדוש על החיים. מימינכם ומשמאלכם נמצאות אחיותכם ואחיכם למאבק. כולנו נחטפנו ב-7.10. כולנו במציאות דיסטופית. כולנו במנהרה חשוכה ומחניקה. נלחמים על חיינו שלנו. אל מול הערבות ההדדית שלנו, ניצבת ברית טמאה של אינטרסים אישיים ופוליטיים שמסיחה את הדיון הציבורי מהחטופים. הממשלה מפקירה את החטופים. כבר כמעט שנה שאנחנו נאבקים על חיי יקירינו. דמו של דודי, אברהם מונדר, על הידיים של ממשלת הדמים״.

עמית אלגרט - עצרת משפחות החטופים
צילום: פאולינה פטימר

תגובה אחת

  1. כי אין הפקרה כולם רוצים את חזרתם הביתה מלבד מארגני ההפגנות והמפגינים

Back to top button