כלכלהמבזקים

עקב המצב הביטחוני: 5 מיליון ש"ח יוקצו לתחנות מד"א ביהודה ושומרון

בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (ראשון) אושר תקציב בסך 5 מיליון ש"ח עבור נקודות הזנקה של מד"א ברחבי יהודה ושומרון, זאת לאחר תקופה ארוכה שהתקציב לא אושר. לפני כחודשיים התקיים לבקשת מועצת יש״ע דיון פיקוח בוועדת הבריאות של הכנסת בראשות חבר הכנסת יוני משריקי ובהשתתפות רשויות מיהודה ושומרון שבו דרשו חברי הכנסת מנציגי הממשלה לממן את פעילות תחנות מד״א בייהודה ושומרון שתקצובן הופסק.

ראש המועצה האזורית בנימין ויושב ראש מועצת יש״ע, ישראל גנץ: ״מועצת יש״ע מברכת את ממשלת ישראל על אישור התקציב לנקודות ההזנקה של אמבולנסים ברחבי יהודה ושומרון. התקציב שאושר הבוקר ימנע בע״ה פגיעה אנושה בשירות חיוני לעשרות אלפי תושבים. לאחר חודשים של חוסר ודאות בנוגע להמשך הפעלת נקודות ההזנקה, התקציב שאושר מהווה צעד חשוב להבטחת זמינותם של שירותי חירום רפואיים ביהודה ושומרון. אנו מודים לשר האוצר בצלאל סמוטריץ ולצוותו על העמדת התקציב, לשר הבריאות אוריאל בוסו ומנכ״ל משרדו משה בר סימן טוב ולמנכ״ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי ולסמנכ״לית המשרד הדס שון לוי שנענו לפניותינו ופעלו יחד אתנו למציאת פתרון למשבר."

ראש המועצה הוסיף: "השירות הרפואי הוא קריטי במיוחד בשעת חירום, ואנו שמחים שזכינו לשיתוף פעולה נרחב שהוביל להחלטה חשובה זו. מועצת יש״ע תמשיך לפעול ללא לאות יחד עם כל הגורמים המקצועיים על מנת להבטיח את רציפות השירותים הרפואיים החיוניים ולשיפור איכות החיים של תושבי יהודה ושומרון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button