חדשות הארץמבזקים

מועצת התלמידים והנוער הארצית: אנו משהים את השביתה הנודדת בתיכונים

מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית הודיעי מוקדם יותר הערב (ראשון: על השהית "השביתה הנודדת" בעקבות המצב הביטחוני. בהודעה נאמר: "נוכח ההסלמה בלחימה ובמצב הביטחוני, אנו משהים עד להודעה חדשה את השביתה הנודדת בבתי הספר התיכוניים, עליה הכרזנו כחלק מהשיבושים.

בהודעה ודגש: "אין צודק יותר מהמאבק למען זכותם של התלמידים לחזור לשגרת לימודים מלאה וללא עיצומים שנמשכים מזה כשנתיים, יחד עם זאת, כרגע בראש מעייננו נמצא הביטחון הפיזי והרגשי של התלמידות והתלמידים. אנו מצפים מהממשלה וארגון המורים לגלות אחריות כמונו, ולייתר את המשך מאבקנו באמצעות הגעה להסכמות וחתימה מיידית על הסכם שיוביל לסיום העיצומים, ויחזיר את התיכונים לפעילות מלאה ותקינה."

עוד נאמר: "במידה ולא תגיעו להסכמות ברגע שנחזור לרגיעה מהמתיחות הביטחונית שנקלענו אליה, נאלץ לחזור ולשבש את ימי הלימוד. המשך עיצומי ארגון המורים לצד ימי הלחימה, הינו מעשה שאינו מוסרי, חסר אחריות ורגישות. אנו מצפים מהצדדים להפנים זאת, להביא לחתימת ההסכם כבר היום ולהחזיר את מערכת החינוך בתיכונים למסלולם, לטובת התלמידים, הצוותים, ומערכת החינוך בישראל!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית: "תפקידנו הוא להגן על התלמידים והתלמידות באחריות ובגרות, אנו מצפים ממשרדי הממשלה ומארגון המורים להתנהל גם הם בהתאם. לעצור הכל ולסיים את המשבר על סעיף וחצי לכאן או לכאן. המדינה תחת מלחמה, הילדים שלנו זקוקים רק לשקט ויציבות. כל עוד נמשך המצב הביטחוני הנוכחי ואין הסכמות בין הצדדים, נמשיך לפעול ולהאבק בדרכים אחרות."

Back to top button